خبرگزاری کار ایران

پیروانی: ویدیو چک امروز به ضرر ما تمام شد

asdasd
کد خبر : ۴۹۴۲۱۶

سرمربی تیم ملی جوانان که تیمش با شکست برابر پرتغال در مرحله گروهی جام جهانی از رقابت ةا حذف شد ویدیو چک را یکی از عوامل شکست تیم ملی دانست.

به گزارش ایلنا، امیر حسین پیروانی پس از دیدار تیم جوانان ایران مقابل پرتغال در جام جهانی عنوان کرد: به تیم پرتغال بابت این پیروزی تبریک می‌گویم. ما بازی را خیلی خوب شروع کردیم. در هر سه مسابقه بچه ها پرتلاش ظاهر شدند. ما یک تیم کم تجربه یا بهتر بگویم بی‌‌تجربه برای جام جهانی بودیم. قطعا از حضور در این مسابقات درس‌های زیادی گرفتیم.

وی افزود: طبیعی است که خیلی ناراحتم ولی واقعیت این است که پرتغال فوتبال بهتری از ما ارائه کرد. سابقه این تیم هم این را نشان می‌دهد. ما در بخش دفاعی بسیار خوب و کم اشتباه در این بازی ظاهر شدیم. تیمی که می‌خواهد در جام جهانی به میدان برود باید اردوی طولانی مدت را سپری کند. من قبل از آغاز تورنمنت این موضوع را بیان کردم.

پیروانی درباره بحث ویدیوچک و تغییر نظر داور گفت: در بحث ویدیو چک فیفا تصمیم گیرنده است و نظر فیفا بوده که ویدیوچک انجام شود. امروز ویدیوچک به ضرر تیم ما بود ممکن است فردا به نفع ما باشد. این احتمال هست که از جذابیت بازی کم شود.

سرمربی تیم جوانان درباره اشتباهات فردی دروازه‌بان‌های این تیم در مسابقات اظهار داشت: فوتبال برای جوانان است و باید اشتباه باشد. باید آزمون و خطا باشد تا در نهایت باتجربه شوند. مسئولیت این شکست با تفکرات کادر فنی است و باید بیشتر و بهتر کار کنیم. فراموش نکنیم در جام جهانی هستیم و تیم ها با بهترین کیفیت در مسابقات حضور پیدا می کنند.

پیروانی در پایان عنوان کرد: از مردم ایران عذرخواهی می‌کنم. ما همه تلاشمان را کردیم ولی به نتیجه نرسیدیم. شاید خوب بودن بچه‌ها سطح توقع همه را بالا برد. شاید تلخ‌ترین لحظه زندگی من تجربه شد. هر چند این فوتبال است و باید آن را بپذیریم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز