خبرگزاری کار ایران

سیامک نعمتی بعد از گادوین منشا با سرخپوشان به توافق اولیه رسید؛

دومین خرید پرسپولیس از پیکان آمد

asdasd
کد خبر : ۴۹۴۱۹۲

بعد از توافق پرسپولیس با گادوین منشا، این تیم اکنون وینگر تکنیکی و موفق پیکان را نیز نشانه گرفته و به توافق اولیه دست یافته است.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، برانکو ایوانکوویچ قصد دارد تا پس از جذب یک مهاجم و یک مدافع، اکنون در پست میانی نیز بازیکنی دیگر را به جمع سرخپوشان تهرانی اضافه کند.

سیامک نعمتی هافبک خلاق پیکان تهران که سابقه ۳ فصل حضور در این تیم را دارد در پایان فصل قراردادش با این تیم به پایان رسید و می‌تواند به عنوان بازیکن آزاد به جمع سرخپوشان ملحق شود.

نعمتی در پست وینگر سابقه حضور در ترکیب پیکان را دارد و برانکو که از جمع هافبک های خلاقش در پرسپولیس بهره می‌برد قصد دارد با پیوستن نعمتی به این تیم روی نیمکت ذخیره‌ها هم گزینه‌ی دیگر را در اختیار داشته باشد.

زمان امضای قرارداد این بازیکن با پرسپولیس مشخص نیست اما به احتمال زیاد پس از بازی برگشت این تیم با لخویا قطر در مرحله حذفی لیگ قهرمانان گعمتی قراردادش را امضا کند و به طور رسمی به پرسپولیس بپیوندد.

نعمتی در دیدار دو تیم در فصل گذشته به شدت دچار مصدومیت شده بود و عکس‌های او با چهره بخیه خورده به سوژه رسانه ها تبدیل شده بود. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز