خبرگزاری کار ایران

دستورالعمل ورزش کارگری برای ورزش صبحگاهی

asdasd
کد خبر : ۴۹۴۰۳۷

اولین مجمع عادی هیات ورزش کارگری استان کرمان با هدف بررسی تقویم فعالیت های هیئت استان با حضور مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی در سال جاری تشکیل شد.

به گزارش ایلنا، در ابتدای این جلسه که با حضور مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی، برگزار شد، پیرامون تقویم فعالیت‌های هیئت ورزش کارگری استان بحث و تبادل نظر گردید.

اسماعیلی مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان با تبریک سالگرد آزادسازی خرمشهر افزود: ورزش کارگری به عنوان عاملی مهم در ارتقای سلامت روحی و جسمی کارگران نقش داشته و می‌تواند نقشی مهم در افزایش بهره‌وری و افزایش تولید ایفا نموده و این عین اقتصاد مقاومتی است. اقتصاد مقاومتی چیزی جز حمایت از تولید داخلی و کمک به کارفرمایان و کارخانجات نبوده و این مهم با سلامتی کارگران از طریق ورزش ممکن خواهد شد.

اسماعیلی قهرمانی تیم‌های فوتبال و فوتسال کارگری استان در رقابت‌های ملی را افتخاری برای استان دانسته و عنوان کرد: خوشبختانه ماده 154 قانون کار که برای چندین سال معطل مانده بود از امسال مجددا فعال شده و می‌تواند به هیات ورزش کارگری استان در جهت توسعه ورزش کارگران استان کمک نماید.

 در ادامه جلسه نخعی رئیس هیئت ضمن بیان هدف جلسه مبنی بر بررسی و تصویب تقویم فعالیت‌های هیات در سال 96 گفت: هیات استان در سال گذشته توانست جایگاه سوم هیئت‌های کشوری را بدست آورد و این موفقیت به خاطر میزبانی‌های متعدد از مسابقات قهرمانی کشور در استان و همچنین قهرمانی تیم‌های کارگری استان در مسابقات کشوری بوده است.

وی با بیان لزوم تشکیل هیئت‌های شهرستانی ورزش کارگری افزود: مهمترین بخش فعالیت ما در هیئت، اهمیت به ورزش همگانی است که در این زمینه تمامی واحدهای کارگری باید ورزش صبحگاهی را در کارخانجات خود فعال کنند.

نخعی در ادامه با اشاره به مسابقات کارگری اظهار کرد: در بحث مسابقات، هیئت ورزش کارگری استان مطابق با تقویم فدراسیون تمامی رقابت‌های تحت پوشش را برای اعزام به رقابت‌های قهرمانی کشور برگزار خواهد کرد و ما امیدواریم کارخانجات سطح استان با اهمیت دادن به ورزش کارگران خود زمینه سلامتی کارگران و نهایتا افزایش تولید را فراهم کنند.

گفتنی است، در این جلسه و پس از بررسی تقویم و بحث و تبادل نظر، تقویم فعالیت های سال 96 هیئت تصویب و اعضای مجمع آمادگی هیئت را برای برگزاری رقابت های قهرمانی کشور در رشته های بدمینتون آقایان، آمادگی جسمانی بانوان، فوتبال، اسکواش، والیبال ساحلی، و همچنین انجام دوره های مربیگری والیبال درجه سه، بدمینتون و تنیس روی میز اعلام داشتند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز