خبرگزاری کار ایران

شانس یوونتوس برای قهرمانی بیشتر از رئال مادرید است

برانکو:شرایط لخویا از ما بهتر است/در همه‌ی پست‌ها نیاز به جذب بازیکن داریم

asdasd
کد خبر : ۴۹۳۸۸۹

سرمربی پرسپولیس معتقد است شانس لخویا برای صعود به مرحله بعد بیشتر از پرسپولیس است.

به گزارش ایلنا،برانکو ایوانکوویچ در حاشیه تمرین عصر امروز  پرسپولیس درمورد بازی برگشت مقابل لخویا قطر گفت: می‌دانم که بازی برگشت با لخویا راحت نخواهد بود. آنها تیم منسجمی هستند، اما می‌خواهیم با وجود گرمی هوا نتیجه بگیریم.من قبول دارم که یک نیمه دیگر از بازی ما مقابل لخویا باقی مانده است و شاید به خاطر میزبانی، شانس آنها نسبت به ما بیشتر باشد، اما بازیکنان من هم کاملاً آماده هستند تا خوب بازی کنند و نتیجه بگیرند.ما برای اینکه گل بزنیم به قطر می‌رویم. کار برای هر دو تیم  سخت خواهد بود.

سرمربی پرسپولیس در مورد حضور العربی در ترکیب تیم لخویا در بازی برگشت،اظهار داشت:من شناخت خوبی از او دارم. زمانی که در عربستان بودم هم بالعربی را می‌شناختم. او بازیکن خیلی خوبی است و آقای گل قطر به حساب می‌آید. قطعا لخویا با حضور او نسبت به بازی رفت، خطرناک‌تر خواهد شد. او بازیکن خیلی مهمی است و در 18 قدم هم خیلی خوب خودش را پیدا می‌کند. نمی‌دانم که  در دیدار مقابل ما حضور خواهد داشت یا خیر. آنالیز نشان داد که ما در همه زمینه‌ها از لخویا بهتر هستیم. این موضوعی است که به من دلگرمی می‌دهد و من را خوش‌بین نگه می‌دارد.

برانکو همچنین در مورد بازی سوپر جام و دیدار  برابر نفت تهران افزود:بازی می‌کنیم و با خوشحالی منتظر آن مسابقه می‌مانیم.

وی در مورد فعالیت باشگاه در نقل و انتقالات در نبود او گفت: به باشگاه لیست داده‌ام و در تماس هستیم. اسم زیاد داریم قبل از هرچیز می‌خواهیم در خط دفاع تیم را تقویت کنیم اما در هر پستی یک بازیکن می گیریم.

سرمربی پرسپولیس نظرش درباره پراهیچ را اینگونه بیان کرد:او بازیکن جالبی است. همان‌طور که گفتم اسامی زیاد است، اما باید ببینیم که چه‌مقدار از آنها عملی خواهند شد.

برانکو در مورد اینکه با لوکا مودریچ در رئال و مانژوکیچ در یونتوس در تماس هست یا نه و کدام تیم برنده فینال لیگ قهرمانان خواهد شد، گفت:من ارتباط خوبی با این دو بازیکن دارم و هنوز هم با آنها در تماس هستم. هم با قهرمانی یونتوس و هم با قهرمانی رئال مادرید، احساس خوبی دارم. من نمی‌گویم که چه تیمی برنده خواهد شد، اما شانس قهرمانی یونتوس را بیشتر از رئال مادرید می‌دانم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز