خبرگزاری کار ایران

اولین مدال کاروان جودو در رقابت‌های قهرمانی آسیا؛ رشنونژاد نقره‌ای شد

asdasd
کد خبر : ۴۹۳۸۲۶

در روز نخست رقابت‌های جودو قهرمانی آسیا نماینده ایران پس از صعود به فینال موفق به کسب مدال نقره این رقابت‌ها شد.

به گزارش ایلنا، پیکارهای قهرمانی جودو بزرگسالان آسیا در شرایطی با حضور 242 جودوکار در سالن وندروم کشور هنگ کنگ در حال پیگیری است که در روز نخست این پیکارها محمد رشوند نژاد جوان شایسته جودو ایران در وزن منهای 60 کیلوگرم به یک نشان نقره با ارزش دست یافت.

رشنو نژاد در فینال برابر نااوشیا تاکاتو جودوکار قدرتمند ژاپنی قهرمان گرند اسلم باکو در سال 2017، قهرمان جهان در سال 2013 و قهرمان مسترز مراکش در سال 2015 شکست خورد و به نایب قهرمان شد.

در جدول 22نفره وزن منهای 60 کیلوگرم جوان شایسته جودو کشورمان محمد رشنو نژاد در مبارزه نخست مارتین لااو نماینده کشور میزبان دارنده نشان طلا کاپ آزاد چین تایپه در سال2016، نقره کاپ آزاد جوانان ماکائو 2015 و نقره کاپ آزاد جوانان چین تایپه 2015 را ایپون کرد و سپس چان یه اونگ کیم جودوکار کره ای نایب قهرمان جوانان آسیا در سال 2916، دارنده نشان برنز جوانان آسیا و برنز جوانان جهان در سال 2015 را از پیش رو برداشت.

در مرحله یک چهارم نهایی رشنو نژاد به مصاف مخردین تیلواف ازبکستانی نایب قهرمان گرند اسلم 2017 باکو و قهرمان گرند پریکس تفلیس در سال 2016 و با شکست این حریف ازبک به نیمه نهایی راه یافت.و با شکست ویجی کمار یاداف هندوستانی فینالیست شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز