خبرگزاری کار ایران

بازیکن جنجالى به دنبال بازگشت به تیم محبوب

asdasd
کد خبر : ۴۹۳۸۱۳

هافبک ملوان بندرانزلی که قراردادش با این تیم رو به پایان است فکر بازگشت به تیم سابق را دارد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، محمد آبشک که در رده‌های پایه سابقه حضور در سپیدورد رشت را دارد با درخشش در تیم بزرگسالان این تیم به داماش گیلان رفت، پس از 5 سال حضور در این تیم با جدایی تلخ راهی راه آهن شد و پس از آن به مس کرمان  رفت. او در لیگ چهاردهم به ملوان بندرانزلی پیوست.

در روزهایی که سرخپوشان در دسته دو بازی می‌کردند و برای صعود به لیگ می‌جنگیدند آبشک بدون دغدغه‌ای برای ملوان به میدان می‌رفت و در لیگ شانزدهم این دو باشگاه که رقابت دیرینه‌ای بین شان وجود دارد در لیگ آزادگان به هم رسیدند. رقابت‌ بین این دو تیم  بالا بود و در هفته پایانی سپیدرود با برتری برابر نساجی قائمشهر توانست به عنوان تیم دوم لیگ آزادگان جواز حضور در لیگ برتر را کسب کند و ملوان از صعود بازبماند.

آبشک پس از سه فصل حضور در ملوان، تیم رقیب سپیدرود و بازماندن از صعود به لیگ برتر در هفته‌های پایانی فصل گذشته حال قصد دارد تا دوباره به تیمی بازگردد که حضور حرفه‌ای اش در دنیای فوتبال را مدیون این تیم و هواداران آن می‌داند.

باید دید مذاکرات او با باشگاه سپیدرود چگونه پیش خواهد رفت و هواداران این تیم از او استقبال خواهند کرد یا خیر.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز