خبرگزاری کار ایران

یک ایرانی در روز نخست مسابقات جودو قهرمانی آسیا به فینال راه یافت

asdasd
کد خبر : ۴۹۳۷۶۶

از جمع 5 نماینده کشورمان در روز نخست رقابت‌های جودو قهرمانی آسیا محمد رشنو نژاد به فینال راه یافت.

به گزارش ایلنا، در روز نخست رقابت‌های جودو قهرمانی آسیا 5 نماینده کشورمان مقابل حریفان به میدان رفتند. 

در این رقابت‌ها و در وزن منهای 60 کیلوگرم محمد رشنو نژاد در مبارزه نخست  مارتین لااو نماینده کشور میزبان دارنده نشان طلا کاپ آزاد چین تایپه در سال2016، نقره کاپ آزاد جوانان ماکائو 2015 و نقره کاپ آزاد جوانان چین تایپه 2015 را شکست داد و در مبارزه دوم برابر چان یه اونگ کیم نماینده کره جنوبی به برتری رسید.

محمد رشنو در مرحله یک چهارم نهایی مخردین تیلواف ازبکستانی نایب قهرمان گرند اسلم 2017 باکو  و قهرمان گرند پریکس تفلیس در سال 2016 را از پیش رو برداشت.

این نماینده کشورمان با شکست ویجی کمار یاداف هندوستانی به فینال وزن منهای 60 کیلوگرم را یافت.

رشنونژاد در فینال برابر نااوشیا تاکاتو جودوکار قدرتمند ژاپنی قهرمان گرند اسلم باکو در سال 2017، قهرمان جهان در سال 2013 و قهرمان مسترز مراکش در سال 2015 به میدان می رود.

در وزن منهای 66 کیلوگرم قاسم نوری زاده در نخستین دیدار عبدالفهیم فضلی از افغانستان را با امتیاز ایپون مغلوب کرد و در مبارزه دوم مغولب  عظمت مکان اف جودوکار قدرتمند قزاق نایب قهرمان جهان در سال 2013 و دارنده نشان نقره گرند اسلم ابوظبی و گرند اسلم باکو 2016 شد.

دیگر نماینده کشورمان در وزن منهای 66 کیلوگرم علیرضا خجسته پس از استراحت در دور نخست،  عیسی مجراشی از عربستان را شکست داد.

خجسته با قبول شکست برابر جودوکار مغولستان و دارنده دو عنوان قهرمانی گرند پریکس در سالهای 2013 و 2012 و نشان برنز گرند اسلم ابوظبی در سال 2014 مبارزات خود را در جدول شانس مجدد ادامه می دهد.

این نماینده کشورمان در اولین مبارزه خود در جدول شانس مجدد نتیجه را به تارو فوجیساکا ژاپنی نایب قهرمان گرند پریکس 2015 و دارنده نشان برنز گرند پریکس در سال 2016 واگذار کرد و از دور رقابتها کنار رفت. 

در وزن منهای 73 کیلوگرم محمد محمدی بریمانلو در جدول 25نفره این وزن جودوکار سریلانکا را با ایپون از پیش رو برداشت و در مبارزه دوم محمد رباحی از قطر  را با امتیاز ایپون مغلوب کرد.

بریمانلو در مرحله یک چهارم نهایی نتیجه را به اودبایار گانباتار جودو کار قدرتمند مغولستان قهرمان گرند اسلم باکو در سال 2017، نایب قهرمان بازیهای آسیایی 2014 اینچئون و نایب قهرمان پیکارهای مسترز در سال 2016 واگذار کرد و در اولین مبارزه خود برای کسب نشان برنز بهروز خجازدا تاجیکستانی را از پیش رو برداشت.

در وزن منهای 52 کیلوگرم بانوان طاهره آذرپیوند برابر سانگ سیم ریم از کره شمالی دارنده نشان برنز پیکارهای قهرمانی آسیا در سال 2015 مغلوب شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز