خبرگزاری کار ایران

سرمربی هلند بحران‌زده مشخص شد

asdasd
کد خبر : ۴۹۳۶۴۶

مربی 69 ساله هلندی قرار است سومین دوره کار خود به‌عنوان مربی هلند را آغاز کند.

به گزارش ایلنا، فدراسیون فوتبال هلند اعلام کرد دیک ادووکات از ماه ژوئن کار خود در تیم ملی کشورش را آغاز می‌کند با این امید که به وضعیت آشفته این تیم در مرحله مقدماتی جام جهانی 2018 سر و سامانی بدهد.

این مربی 69 ساله قرار است سومین دوره کار خود به‌عنوان مربی هلند را آغاز کند، در حالی که کمی بیش از دو هفته دیگر بازی این تیم در زمین لوکزامبورگ برگزار می‌شود. لاله‌های نارنجی در گروه A چهارم هستند. در بیانیه فدراسیون فوتبال هلند (KNVB) آمده: «دیک ادووکات از 16 خرداد به تیم ملی ملحق می‌شود. رود گولیت هم به‌عنوان دستیار او فعالیت خواهد کرد.» چند هفته پیش ادووکات و گولیت که سابقه بردن توپ طلا را دارد، با ماموریت نجات کوتاه مدت به تیم کشورشان ملحق شدند و تا آخر سال قرارداد بستند. ادووکات که به نظم و انضباط شهرت دارد جانشین دنی بلیند شده که بعد از باخت 2 بر صفر به بلغارستان در ابتدای فروردین، اخراج شد. این باخت باعث شد تیمی که سه بار به فینال جام جهانی راه یافته با خطر صعودنکردن به مسابقات روسیه مواجه شود در حالی که به یورو 2016 نیز نرسیده است.

 در حالی که از هر گروه اروپایی تنها تیم صدرنشین به صورت مستقیم به جام جهانی می‌رود هلند بعد از پنج بازی شش امتیاز نسبت به تیم اول گروه، فرانسه اختلاف دارد. سوئد و بلغارستان هم جلوتر از هلند هستند و می‌خواهند برای دومی و احتمال رفتن به پلی‌آف تلاش کنند. به هر حال ادووکات که در حال اتمام قراردادش در فنرباغچه است برای بازی‌های دوستانه 10 و 14 خرداد به ترتیب برابر مراکش و ساحل عاج روی نیمکت هلند نخواهد بود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز