خبرگزاری کار ایران

از هفته اول می‌توانم به میدان بروم

عشوری: گل‌محمدی یک انتخاب عقلانی برای تراکتورسازی بود/ شک نکنید فصل خوبی در انتظار ماست

asdasd
کد خبر : ۴۹۳۶۱۶

هافبک تراکتورسازی از تجربه همکاری مجدد با گل‌محمدی استقبال می‌کند.

سینا عشوری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص آخرین شرایطش اظهار داشت: خوشبختانه در 10-15 جلسه تمرینی اخیر تیم حضور داشتم و پا به پای بازیکنان تمرین می‌کنم و امیدوارم با حضور در دیدارهای دوستانه پیش از شروع فصل به شرایط بازی برگردم.

وی در مورد وضعیت قرادادش با تراکتورسازی گفت: با استعلامی که مدیر برنامه‌هایم گرفته است مشخص شد من مشکلی برای تمدید قرارداد با تراکتورسازی ندارم و نیازی نیست تا هفته ششم صبر کنم و به عنوان بازیکن آزاد قرارداد ببندم. قرارداد من در تاریخی فسخ شد که باشگاه محروم بود و نمی‌توانست فسخ قرارداد داشته باشد و برای همین بازیکن جدید محسوب نمی‌شوم. 

هافبک تراکتورسازی در ادامه گفت: مدیر برنامه‌هایم مشغول مذاکره با مدیران باشگاه است و به توافقاتی رسیدیم که به زودی قرارداد جدید با تراکتورسازی امضا می‌کنم و در صورت صلاحدید کادرفنی از هفته اول می‌توانم به میدان بروم.

عشوری در مورد انتخاب گل‌محمدی به عنوان سرمربی جدید تراکتورسازی عنوان کرد: من در ذوب‌آهن فقط 3-4 هفته با گل‌محمدی همکاری داشتم و بعد از آن سرباز شدم و به تراکتورسازی پیوستم. از همکاری مجدد با او استقبال می‌کنم و فکر می‌کنم انتخاب خوبی بود. ضمن اینکه باید از زحمات قلعه‌نویی تشکر کنم که همه وجودش را پای تراکتورسازی گذاشت و هرجا هست برایش آرزوی موفقیت می‌کنم.

وی افزود: گزینه‌های زیادی برای هدایت تراکتورسازی مطرح شدند که در مورد آنها نظری نمی‌دهم ولی انتخاب گل‌محمدی واقعاً درست بود و به نظرم می‌تواند هم با جوان‌ها کار کند هم بازیکنان مطرح تیم را هدایت کند.

هافبک تراکتورسازی درباره اینکه گفته می‌شود تراکتورسازی با وجود مشکلاتی که دارد نمی‌تواند موفق شود عنوان کرد: من مخالف این موضوع هستم و به نظرم با وجود بازیکنان خوبی که داریم و قراردادشان را تمدید خواهند کرد می‌توانیم موفق شویم.

عشوری در پایان در مورد مطالباتش از باشگاه خاطرنشان کرد: 35 درصد از قرارداد فصل گذشته‌ام را طلبکارم و قول داده‌اند تا 15 خرداد پرداخت می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز