خبرگزاری کار ایران

طلوع کیان: برای ما آرژانتین و ایتالیا مهم نیست/ هدف ما اجرای قانون بود

asdasd
کد خبر : ۴۹۳۳۳۹

سرمربی تیم ملی والیبال نوجوانان هدف اعتراض فدراسیون را تنها اجرای قانون دانست.

به گزارش ایلنا، گروه بندی مسابقات والیبال قهرمانی نوجوانان جهان که 30 اردیبهشت قرعه کشی شده بود، با اعتراض ایران تغییر کرد.

علیرضا طلوع کیان مربی تیم ملی والیبال نوجوانان درباره روند اعتراض ایران گفت: در مسابقات والیبال قهرمانی نوجوانان جهان تیم های اول و دوم هر گروه بر اساس رده بندی جهانی مشخص می شوند و تیم های سوم تا پنجم بر اساس قرعه کشی در چهار گروه قرار می گیرند.

طلوع کیان تصریح کرد: بر اساس قوانین فدراسیون جهانی والیبال باید تیم میزبان و تیم هفتم رده بندی نوجوانان جهان در گروه یک، تیم های اول و ششم رده بندی جهان در گروه دوم، تیم های دوم و پنجم رده بندی جهان در گروه سوم و تیم های سوم و چهارم رده بندی جهان در گروه چهارم به عنوان تیم های اول و دوم قرار گیرند و 12 تیم باقی مانده قرعه کشی شود.

وی ادامه داد: بر همین اساس تیم ایران به عنوان تیم سوم رده بندی جهانی باید با ایتالیا که در جایگاه چهارم جهان قرار دارد، در گروه چهارم قرار می گرفت که در مراسم قرعه کشی بحرین اینگونه عمل نشده بود.

مربی تیم ملی والیبال نوجوانان گفت: این موضوع را به دکتر داورزنی سرپرست فدراسیون والیبال اطلاع دادیم و ایشان هم به مسئولین فدراسیون جهانی والیبال این نقض قانون را اطلاع دادند و پس از پیگیری از سوی هومن باقری، قرعه کشی اصلاح و فرم جدید به کشورهای شرکت کننده ابلاغ شد.

وی در پاسخ به این سئوال که آیا مسابقه با ایتالیا برای ایران بهتر است که این اعتراض انجام شد، گفت: برای تیم ملی والیبال نوجوانان فرقی ندارد که با ایتالیا یا آرژانتین بازی کند، اما نقض قانون شده بود که عمدی یا سهوی بودن آن برایمان مشخص نبود، بنابر این سرپرست فدراسیون والیبال و عضو هیات رئیسه فدراسیون جهانی نسبت به این موضوع اعتراض کرد و اصلاح شد.

گفتنی است، پانزدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی نوجوانان پسر زیر 19 سال جهان از 27 مرداد تا 5 شهریورماه سال 96 به میزبانی شهر «منامه» کشور بحرین برگزار می‌شود و تیم ملی والیبال نوجوانان ایران در گروه چهارم این رقابت ها با تیم های ایتالیا، مکزیک، چین و جمهوری چک همگروه هست.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز