خبرگزاری کار ایران

اعتراض ایران نتیجه داد؛

تغییر در گروه‌بندی قهرمانی نوجوانان جهان

asdasd
کد خبر : ۴۹۳۳۱۲

پس از قرعه کشی دیدارهای مسابقات قهرمانی والیبال نوجوانان فدراسیون والیبال ایران به تخلفات در قرعه کشی اعتراض کرد و باعث تغییر در گروه‌بندی شد.

به گزارش ایلنا، پانزدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی نوجوانان پسر زیر 19 سال جهان 27 مرداد تا 5 شهریور به میزبانی شهر «منامه» کشور بحرین برگزار می‌شود.

مراسم قرعه کشی این رقابت ها شنبه شب 30 اردیبهشت در منامه پایتخت بحرین برگزار شد و 20 تیم شرکت کننده حریفان خود را در چهار گروه پنج تیمی شناختند که تیم ملی والیبال نوجوانان ایران در گروه چهارم با تیم‌های آرژانتین، مکزیک، چین و جمهوری چک هم‌گروه شده بود.

فدراسیون والیبال ایران بر اساس قوانین فدراسیون جهانی به نقض قانون در این قرعه کشی این رقابت ها اعتراض کرد و FIVB پس از بررسی، مشکل بوجود آمده را اصلاح و قرعه کشی مسابقات والیبال قهرمانی نوجوانان جهان را تغییر داد و به فدراسیون های کشورهای شرکت کننده در این رقابت ها اعلام کرد.
جدول گروه‌بندی جدید دور مقدماتی مسابقات والیبال قهرمانی نوجوانان جهان به قرار زیر است که در گروه ایران ایتالیا جایگزین آرژانتین شد:

گروه اول: بحرین، آمریکا، پورتوریکو، مصر و تونس
گروه دوم: لهستان، برزیل، کوبا، ژاپن و فرانسه
گروه سوم: آرژانتین، روسیه، شیلی، کره جنوبی و ترکیه
گروه چهارم: ایران، ایتالیا، مکزیک، چین و جمهوری چک

رقابت های والیبال قهرمانی نوجوانان جهان در دو سالن مجموعه ورزشی ایسا اسپورت شهر بحرین برگزار می‌شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز