خبرگزاری کار ایران

ناتوانی مهاجم استقلال در نجات آبی‌های خوزستان

asdasd
کد خبر : ۴۹۳۲۶۱

مهاجم فصل آینده استقلال تهران که هنوز در استقلال خوزستان بازی می‌کند، نتوانست این تیم را از شکست برابر الهلال نجات دهد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، شب گذشته در حالی مهاجم استقلال خوزستان تک گل تیمش را به ثمر رساند و آمار گل‌های خود در لیگ قهرمانان را به عدد 2 رساند که این تیم نتوانست بیش از 52 دقیقه در مقابل الهلال مقاومت کند و 2 بر 1 شکست خورد.

حسن بیت سعید که جدایی‌اش از آبی‌های اهواز حتمی شده و قرارداد داخلی با استقلال تهران امضا کرده شب گذشته موفق شد تا برای تیم فعلی‌اش گل بزند و در شرایطی که امید به زیر پوست استقلال خوزستان تزریق شد نیمه اول را با پیروزی به پایان برسانند.

مهاجم فصل آینده استقلال تهران با درخشش در بازی شب گذشته برابر الهلال عربستان تکنیک و کیفیت فنی خود را به رخ مسوولان و سرمربی آبی‌های تهرانی کشید و به جز تک گل دیدار بارها سعی کرد تا دروازه حریف را باز کند. حتی در برخی موقعیت‌ها که می‌توانست به هم‌تیمی‌اش پاس بدهد تا به گل برسند با خودخواهی توپ را به بالای دروازه فرستاد.

استقلال خوزستان با این شکست مجبور است تا در بازی برگشت عملکرد فوق العاده‌ای از خود نشان دهد و برای صعود با اختلاف بیش از 2 گل برنده بازی باشد،‌ در غیر این صورت حذف خواهد شد. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز