خبرگزاری کار ایران

دو نکته‌ی ترسناک در مورد پرسپولیس

asdasd
کد خبر : ۴۹۳۱۱۳

پرسپولیس در بازی رفت دور یک هشتم نهایی در ورزشگاه آزادی از پس لخویا برنیامد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، پرسپولیس در دیداری که می‌توانست پیروز آن باشد نتوانست بر لخویا غلبه کند و به تساوی بدون گل رضایت داد. نکته‌ای که بسیاری را شگفت‌زده می‌کند عملکرد دوگانه‌ی پرسپولیس در آسیا و لیگ برتر است.

دلیل این که پرسپولیس در آسیا آن طور که باید نتیجه نمی‌گیرد و خط حمله‌ی این تیم در برخی بازی‌ها از کار می‌افتد چیست؟

1. محافظه‌کاری برانکو: برانکو نشان‌ داده که در آسیا رویکردی تدافعی‌تر اتخاذ می‌کند و به دنبال برتری روی اتفاقات و تک‌موقعیت‌ها است. پرسپولیس در 4 دیدار خانگی خود 5 بار دروازه‌ی رقبا را باز کرده است. با این حال، 4 گل آن در دیدار با الوحده بود. در آن بازی الوحده به دلیل شرایط گروه به برد نیاز داشت و ساختاری هجومی یافته بود. در نتیجه پرسپولیس توانست 4 بار دروازه‌ی آنها را باز کند. در سایر دیدارها پرسپولیس تنها 1 بار، در برابر الهلال، گلزنی کرد. واضح است که رقبا در آن بازی‌ها که پرسپولیس میزبان است تدافعی‌تر می‌شوند و به راحتی از قرمزها تساوی می‌گیرند.

2. مهاجمان طراز اول رقبا: مهاجمانی که در تیم‌های آسیایی رقیب بازی می‌کنند چون تیم‌های حاضر در لیگ برتر نیستند. آنها به سادگی از تک‌موقعیت‌ها و اشتباهات خط دفاعی بهره می‌برند.

نکته‌ی ترسناک دوم در مورد پرسپولیس این است که این تیم در سه دیدار خارج از خانه‌ی خود در این تورنمنت 5 گل دریافت کرده است و این می‌تواند برای هواداران پرسپولیس نگران‌کننده باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز