خبرگزاری کار ایران

طارمی پنالتی زن اول ماست

برانکو:شانس ما برای صعود کمتر از لخویا نیست /۷ موقعیت صد درصد گلزنی داشتیم

asdasd
کد خبر : ۴۹۳۰۶۹

سرمربی پرسپولیس معتقد است تیمش در دیدار برگشت به اندازه لخویا برای صعود شانس دارد.

به گزارش ایلنا،برانکو ایوانکوویچ سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در پایان دیدار برابر لخویا در نشست خبری با خبرنگاران صحبت کرد:

*7 شانس صد درصد گل ایجاد کردیم

 

۹۰ دقیقه دیگر در انتظار ماست. این بازی تمام شد. صمیمانه به بازیکنانم تبریک می گویم که ۹۰ دقیقه تمرکز داشتند، فعال بودند و به دنبال برد بودند. بردی که مستحقش بودند چون امروز می توانستیم مسئله صعود به مرحله بعد را تمام کنیم. ۷ شانس صد درصد گل ایجاد کردیم و پنالتی را هم که بدست آوردیم. مقابل یک حریف سرسخت، یعنی قهرمان قطر بازی کردیم.راضی هستم که ۹۳ دقیقه تمرکز داشتیم و به جز یک تیر ،هیچ کار خاصی آنها روی دروازه ما نکردند.به هرحال  در دیدار برگشت شانس ما کمتر از لخویا نخواهد بود. این نتیجه برای ما خیلی بهتر از ۱-۱ بود. امیدوارم که در دوحه بهتر عمل کنیم.

*نبود هواداران فقدان بزرگی بود

همیشه گفته‌ام که لیگ قهرمانان آسیا یک سطح بالاتر از لیگ برتر ایران است و به همین دلیل برای نتیجه گرفتن از شانس‌های نیم‌بند هم باید استفاده کرد. اعتقاد دارم که در بازی برگشت هم فرصت‌های بیشتر و شانس گل بیشتری خواهیم داشت. بازهم به بازیکنانم تبریک می‌گویم، در این فضا بازی کردن سخت بود. فضایی که فوتبالی نبود و ضدفوتبال بود. برای ما فقدان بزرگی بود اینکه هواداران نبودند.

*به دنبال بهبود تیم هستیم

هرکسی حق دارد نظر دهد. طبیعی است که ما در تمام خطوط خود را تقویت می کنیم. به دنبال بهبود تیم هستیم و همچنین ایجاد رقابت بین بازیکنان. هرکس که گل بزند و بهتر بازی کند، او بازی می کند.

*طارمی پنالتی زن اول ماست

پنالتی را در تیم ما طارمی می‌زند و نفر دوم هم سید جلال حسینی است. آنها تصمیم می‌گیرند که هرکس آماده‌تر از لحاظ روحی است، پنالتی را بزند. تفاوت این پنالتی با الریان این بود که این پنالتی را طارمی جدی زد. بازهم احتمال خراب کردن پنالتی وجود دارد.به طارمی گفتم که دوباره پنالتی بزن چون در تمرینات خوب بود و مطمئن ترین است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز