خبرگزاری کار ایران

بلماضی:برابر پرسپولیس دنبال مساوی نبودیم/در دیدار برگشت بازی سختی در پیش داریم

asdasd
کد خبر : ۴۹۳۰۶۳

سرمربی لخویا می گوید تیمش در دیدار برگشت بازی سختی را پیش رو خواهد داشت.

به گزارش ایلنا،جمال بلماضی پس از تساوی تیمش مقابل پرسپولیس  در نشست خبری اظهار داشت:شاهد رقابت دو تیم قوی بودیم و هر دو تیم موقعیت گلزنی داشتند ولی این موقعیت‌ها زیاد نبود. هر تیمی که گل اول را می زد شانس برد را داشت.

سرمربی لخویا در خصوص اینکه باتوجه به نتیجه بازی رفت، فکر می‌کند در بازی برگشت کدام تیم شانس بیشتری برای صعود داشته باشد، گفت: توانستیم این بازی را خارج از خانه به پایان برسانیم. بازی بعدی در خانه ماست که امتیاز مهمی برای ما محسوب می‌شود. البته می‌دانم بازی مهمی برای ما خواهد بود، اما خودمان را آماده می‌کنیم تا بتوانیم به مرحله بعدی صعود کنیم.می‌دانیم بازی آسانی نخواهد بود، اما اگر بخواهیم به مرحله بعدی برویم مجبور به کسب پیروزی هستیم.

بلماضی در پاسخ به این سوال که آیا تیمش به مساوی در این دیدار راضی بود،افزود:ما نیامده بودیم که از این بازی یک امتیاز (مساوی) کسب کنیم. این هدف اصلی ما نبود، اما باید توجه کنید که بازی خارج از خانه بود و مقابل تیم قدرتمندی هم بازی می‌کردیم که در نهایت توانستیم یک تساوی از آنها بگیریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز