خبرگزاری کار ایران

لیزر توی چشم پرسپولیس

پرسپولیس 0 - 0 لخویا؛باز هم تو مهدی طارمی؟

asdasd
کد خبر : ۴۹۲۹۹۶

پرسپولیس در دیدار که می توانست به پیروزی برسد،موقعیت های زیادی را از دست داد تا همه چیز در دیدار برگشت مشخص شود.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا از استادیوم آزادی، پرسپولیس از ساعت 19:30 امروز در شرایطی در ورزشگاه آزادی به مصاف لخویای قطر رفته است که با حکم AFC از حضور تماشاگرانش در این دیدار خانگی محروم است.

استادیوم: آزادی              تماشاگر: محروم

داور:النتین کوالنکو/ کمک ها: مامور سعید قاسموف؛ حص الدین شادمونف و شرزود کاسیموف

کارت زرد: اسماعیل محمد(59)،احمد موسی(60)لخویا

کارت قرمز: 

گل:

پرسپولیس 0 - 0 لخویا؛باز هم تو مهدی طارمی؟

ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، محمد انصاری، سیدجلال حسینی، صادق محرمی، حسین ماهینی، محسن ربیع خواه، فرشاد احمدزاده، محسن مسلمان، سروش رفیعی، وحید امیری و مهدی طارمی

سرمربی: برانکو ایوانکوویچ

 

ترکیب لخویا:قاسم برهان، محمد موسی، احمد یاسر، چیکو فلورز، خالد مفتاح، اسماعیل محمد، لوئیز جونیور، نام تائه هی، کریم بودیاف، علی حسن عفیف، یوسف مساکنی

سرمربی: جمال بلماضی

 

دقایق حساس:

دقیقه04:حرکت خوب وحید امیری از سمت چپ،و پاس این بازیکن به پشت محوطه جریمه،به فرشاد احمدزاده رسید،که شوت این بازیکن از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 06:ارسال خطرناک حسین ماهینی به روی دروازه لخویا،با ضربه سر طارمی همراه شد،که ضربه این بازیکن از بالای دروازه راهی خارج شد.

دقیقه 15:شوت پر قدرت جونیور از پشت محوطه جریمه،تیرک دروازه بیرانوند را به لرزه در آورد.

دقیقه 38:پاسکاری خوب بازیکنان لخویا پشت محوطه جریمه پرسپولیس،و ضربه نام تائه هی که با اختلاف از بالای دروازه بیرانوند راهی اوت شد.

دقیقه 46:حرکت انفرادی صادق محرمی از جناح راست و ارسال رو به جلوی این بازیکن،طارمی را در موقعیت صددرصدگل زنی قرار داد،که توپ از زیر پای طارمی رد شد و بهترین بخت گلزنی پرسپولیس در این دیدار از بین رفت.

دقیقه 49:خروج اشتباه قاسم برهان،توپ را جلوی پای مسلمان انداخت،که ضربه پای راست این بازیکن با اختلاف کم از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 55:واکنش فوق العاده بیرانوند مانع از این شد که ارسال نام تائه هی وارد دروازه پرسپولیس شود.

دقیقه 60:احمد موسی در موقعیت تک به تک با بیرانوند قرار گرفت،که خروج به موقع بیرانوند مانع از فروپاشی دروازه پرسپولیس شد.

دقیقه 83:پنالتی برای پرسپولیس را مهدی طارمی از دست داد،ضربه این بازیکن را قاسم برهان با یک واکنش خوب دفع کرد.

دقیقه 87: ارسال زمینی مهدی طارمی اینبار با اشتباه مدافعان لخویا فرصت خوبی نصیب وحید امیری کرد که ضربه این بازیکن با واکنش فوق العاده دروازه بان راهی به دروازه نیافت در برگشت هم ارسال ماهینی به روی دروازه با ضربه سر احمدزاده راهی اوت شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز