خبرگزاری کار ایران

از استقلال خوزستان توقع غیر منطقی نداشته باشیم

افاضلی: شاگردان پورموسوی تا همینجا هم که آمدند شاهکار کرده‌اند

asdasd
کد خبر : ۴۹۲۷۷۷

کارشناس فوتبال کشورمان عقیده دارد نباید از استقلال خوزستان مقابل الهلال انتظار غیرمنطقی داشته باشیم.

هومن افاضلی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص شرایط استقلال خوزستان برای رویارویی با الهلال اظهار داشت: متاسفانه اخبار خوبی از استقلال خوزستان منتشر نمی‌شود و با این شرایط کار سختی مقابل الهلال خواهند داشت. تیمی که در شرایط عادی قرار دارد و تمریناتش را به طور منظم پیگیری می‌کند هم ممکن است درگیر مسائلی باشد که بعد فنی بازی را تحت الشعاع قرار دهد چه برسد به اینکه استقلال خوزستان نه تمرین کرده است نه بازیکنانش شرایط روحی مناسبی دارند.

وی افزود: با این شرایط استقلال خوزستان کار سختی مقابل الهلال دارد که حریف سرسختی‌ هست و در شرایط عادی هم این تیم کار سختی مقابل آنها داشت.

کارشناس فوتبال در ادامه گفت: به نظرم استقلال خوزستان تا همین‌جا هم که بالا آمده کار بزرگی کرده است و نباید توقع و انتظار غیرمنطقی از این تیم داشت. آنها در ابتدای فصل چند مهره کلیدی خودشان را از دست دادند و در نیم فصل هم زهیوی از جمع‌شان جدا شد ولی با همه مشکلات توانستند از مرحله گروهی صعود کنند. شاید اگر پیش از شروع بازی‌ها از کسی سوال می‌کردید که چه تیم‌هایی از ایران شانس صعود دارند گزینه آخر استقلال خوزستان بود.

افاضلی در پایان عنوان کرد: البته نباید نا امید بود و ممکن است بازیکنان این تیم بازهم همه را غافلگیر کنند و با دست پر از بازی با الهلال خارج شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز