خبرگزاری کار ایران

شاهکار جدید مورینیو؛ نشست خبری در 11 ثانیه!

asdasd
کد خبر : ۴۹۲۷۶۸

ژوزه مورینیو پس از پیروزی 2 بر صفر منچستریونایتد برابر کریستال پالاس تنها 11 ثانیه در نشست خبری حضور یافت.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، او گفت که می‌خواهد روی دیدار چهارشنبه تیمش مقابل آژاکس در فینال لیگ اروپا تمرکز داشته باشد. مورینیو جوان‌ترین تیم منچستریونایتد در تاریخ لیگ برتر را مقابل پالاس به میدان فرستاد، چرا که یونایتد در بهترین حالت به رده ششم لیگ برتر می‌رسید و این بازی برای آنها مهم نبود. آنخل گومس 16ساله جوان‌ترین بازیکن تاریخ یونایتد در بیش از 50 سال گذشته شد. او متولد 31 آگوست 2000 است و در این مسابقه به میدان رفت. او همچنین اولین بازیکن تاریخ لیگ برتر است که در قرن بیست و یکم به دنیا آمده است.

مورینیو پس از مسابقه با بی‌میلی به نشست خبری رفت. او پیش از حضور در نشست، به شبکه تلویزیونی منچستریونایتد گفت: چیزهای زیادی از من نپرسید چون من یک فینال پیش رو دارم. بگذارید به خانه بروم. من حالا در فینال هستم.

هنگامی که از او پرسیدند که آیا می‌داند در استکهلم از چه بازیکنانی استفاده خواهد کرد، گفت: می‌دانم اما بگذارید بروم. حالا در فینال هستم. 

مورینیو سپس به اتاق نشست خبری رفت. در آن هنگام، اکثر خبرنگاران در زمین بودند و داشتند دور افتخار بازیکنان یونایتد را تماشا می‌کردند. مسوول رسانه‌ای باشگاه بلافاصله پرسید که آیا کسی سوالی دارد و پس از آنکه در عرض شش ثانیه، کسی جوابی نداد، او گفت: نه؟  مورینیو هم بلند شد و گفت: خداحافظ رفقا! و نشست را ترک کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز