خبرگزاری کار ایران

واکنش مسعود شجاعی به پیشنهاد تمدید از سوی یونانی‌ها

asdasd
کد خبر : ۴۹۲۷۵۵

کاپیتان تیم ملی ایران که در پانیونیوس یونان بازی می‌کند به تمدید قرارداد 2 ساله این تیم واکنش نشان داد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، ستاره ایرانی پانیونیوس یونان به مسوولان باشگاه اعلام کرد تصمیمش را درباره ماندن بعد از پلی آف یورو لیگ ارائه می‌کند. مسعود شجاعی در فصل گذشته بازی‌های خوبی برای تیم پانیونیوس یونان انجام داد و یکی از ستاره‌های این تیم محسوب می‌شود.

از این رو مسوولان باشگاه یونانی به شجاعی پیشنهاد تمدید قرارداد داده‌اند اما او هنوز واکنش خاصی به این موضوع نشان نداده است.

شجاعی این فصل در قریب به اتفاق بازی‌های پانیونیوس نقش بازیساز را بر عهده داشته و بارها مهاجمان این تیم را در موقعیت گل قرار داده است. درخشش شجاعی به حدی بود که حتی نیم فصل چند تیم مطرح یونانی نظیر پاناتینایکوس، آ.اک آتن و پائوک برای جذب او ابراز علاقه کردند اما در نهایت مسعود در پانیونیوس ماند تا فوتبال خود را با پیراهن این تیم ادامه بدهد.

حالا که به پایان فصل نزدیک می‌شویم دوباره اخباری در مورد شجاعی به گوش می‌رسد. با اینکه در برخی رسانه‌ها اعلام شده بود شجاعی قراردادش را با پانیونیوس تمدید کرده اما باشگاه یونانی اعلام کرد شجاعی هنوز پاسخی به پیشنهاد باشگاه ارائه نکرده است.

باشگاه پانیونیوس قبل از بازی با پائوک به شجاعی پیشنهاد تمدید قرارداد دو ساله داده اما این بازیکن اعلام کرده بعد از پلی آف یورولیگ پاسخ خود را در این خصوص اعلام می‌کند.

شجاعی در دیدار گذشته تیمش مقابل پائوک از زمین بازی اخراج شد و اعتراض‌هایی به داور مسابقه داشت. او با اخراج از این مسابقه بازی بعدی تیمش مقابل آ.اک یونان را از دست داد.

بازی با آ.اک آتن یک بازی سرنوشت ساز برای پانیونیوس محسوب می‌شود اما این تیم که تلاش می‌کند به رقابت‌های اروپایی برسد، یکی از موثرترین بازیکنان خود را در اختیار نخواهد داشت. بی‌شک غیبت شجاعی می‌تواند پانیونیوس را متضرر کند و بخت این تیم برای کسب سه امتیاز مقابل آ.اک آتن را به حداقل برساند.

شجاعی که این روزها در ترکیب پانیونیوس می‌درخشد، پس از پایان بازی‌های پلی‌آف لیگ یونان راهی ایران می‌شود تا تیم ملی را مقابل ازبکستان همراهی کند. شجاعی مقابل چین بازوبند کاپیتانی تیم ملی ایران را به بازو بست و توانست عملکرد قابل قبولی ارائه بدهد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز