خبرگزاری کار ایران

حاشیه‌های تمام نشدنی در رویینگ

asdasd
کد خبر : ۴۹۲۷۴۵

در حالی که رییس فدراسیون یا رییس کمیته رویینگ سعی می‌کنند کج دار و مریز با این مربی صحبت کنند دبیر فدراسیون رویه‌اش قدری متفاوت است و بی‌تعارف‌تر صحبت می‌کند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، وحید مرادی با اشاره به برگزاری جلسه هیات رییسه فدراسیون در کیش می‌گوید: مونسان، رییس منطقه آزاد کیش و عضو هیات رییسه فدراسیون قایقرانی است و به دعوت وی جلسه‌ای درخصوص توسعه رشته‌های قایقرانی در کیش برگزار شد که در این نشست درباره مسائل مختلف از جمله وضعیت رویینگ صحبت شد.

او مشکلات به وجود آمده را شیطنت برخی افراد می‌داند و در توضیحش می‌گوید: کل این جریان را دو سه نفر هدایت می‌کنند که علاقه‌مندند کنار جیو گانیک حضور پیدا کنند و متاسفانه او را هم تحت تاثیر خود قرار داده‌اند. جیو گانیک روی افشین فرزام یکی از بهترین مربیان ما انگشت گذاشته و گفته که او نباید در تیم ملی حضور داشته باشد. فدراسیون ضمن اینکه می‌خواهد از ظرفیت مربیان خارجی استفاده کند در عین حال به مربیان داخلی خود هم پشت نمی‌کند. بعد از المپیک ریو ما عذر بعضی از مربیان خود را خواستیم که به مذاق عده‌ای خوش نیامد و آنها امروز به شکل دیگری حرکت می‌کنند. جیوگانیک را در همین ارتباط دعوت کردیم ولی این بدین معنا نیست که او بخواهد با مربی داخلی برخورد کند.

 مرادی با بیان اینکه دو گزینه پیش روی این مربی است، می‌گوید: اول اینکه جیوگا بپذیرد با مربیان مد نظر فدراسیون و از جمله افشین فرزام همکاری کند و دوم اینکه فدراسیون چهار ورزشکار فرزام را کماکان تحت نظر خود او بگذارد و جیوگانیک با ورزشکاران دیگر در رده‌ها و قسمت‌های دیگر کار کند. بعید می‌دانم جیوگانیک با سطح مبلغ بالای قرارداد ما به کشور دیگری برود. شنیده‌های ما حکایت از این دارد که عده‌ای به او گفته‌اند شرایط فدراسیون را قبول نکند تا فرزام برود که این رفتار خیلی زشت و سخیف است.

 دبیر فدراسیون قایقرانی ادامه می‌دهد: جیوگا باید یکی از دو گزینه را انتخاب کند یا اینکه ایران را ترک کرده تا فدراسیون ظرف مدت کوتاهی با یک مربی طراز اول که تعاملش با مربیان ایران بالا و در اختیار فدراسیون نیز باشد کار را ادامه دهد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز