خبرگزاری کار ایران

مامیچ:ما تیم صعود کننده هستیم/یک اشتباه احمقانه کردیم و استقلال گل زد

asdasd
کد خبر : ۴۹۲۶۶۱

سرمربی العین اشتباه مدافعان العین را احمقانه خواند اما تاکید کرد العین تیم صعود کننده به دور بعد خواهد بود.

به گزارش ایلنا، زوران مامیچ سرمربی العین پس از شکست تیمش مقابل استقلال در نشست خبری اظهار داشت:‌  به تیم استقلال تبریک می‌گویم. ما در این بازی می‌خواستیم از کناره‌ها سانتر کنیم و اساس بازی ما بر این بود. دقیقا کاری که ما انجام دادیم آنها هم کردند اما یک اشتباه احمقانه کردیم و آنها بازی را بردند. به نظرم در العین بازی فرق می‌کند و در آخر ما تیم صعودکننده هستیم.

سرمربی العین در پاسخ به این سؤال که آیا تا به حال جو ورزشگاهی چون آزادی را تجربه کرده بود یا نه، خاطرنشان کرد: من قبلاً این همه تماشاگر و اتمسفر را تجربه کرده بودم. آرزوی هرکسی هست چنین تماشاگران و اتمسفری را داشته باشد. در نهایت هم بتواند به موفقیت برسد. این هدیه خدا به شماست.

مامیچ در واکنش به سؤالی که تیم‌های عربی وقت تلف می‌کنند و در بازی با استقلال هم العینی‌ها وقت تلف کردند، گفت: من راجع‌به تیم خودم می‌توانم صحبت کنم، نه در خصوص تیم دیگری! اگر سؤالی در خصوص تیم من پرسیده شود به آن پاسخ می‌دهم.

مامیچ همچنین در پاسخ به این سوال که میزبانی ایرانی‌ها را چطور دیدید، عنوان کرد: من اینجا آمده‌ام درباره فوتبال حرف بزنم نه تماشاگران.

سرمربی العین پس از این سؤال با عصبانیت نشست خبری را ترک کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز