خبرگزاری کار ایران

6 دلیل برای ماندن مهدی طارمی در پرسپولیس

asdasd
کد خبر : ۴۹۲۵۸۴

مهاجم پرسپولیس که شایعه جدایی‌اش از سرخ‌پوشان به گوش می‌رسد به 6 دلیل بهتر است از رفتن منصرف شود.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، درحالی که مهدی طارمی مهاجم سرخ پوشان تهران در پایان لیگ شانزدهم موفق به کسب عنوان آقای گل لیگ شد و عملکرد خوبی از خود در طول لیگ رقم زد، شایعه جدایی اش از پرسپولیس و پیوستن به لیگ ستارگان قطر وجود دارد. اما به شش دلیل که درادامه به آن خواهیم پرداخت این بازیکن از ترکیب تیم اول پایتخت جدا نخواهد شد.

1 - طارمی در صورتی که فصل بعد آقای گل شود صاحب یک رکورد منحصر به فرد و‌ استثنایی می‌شود و‌ تنها بازیکن تاریخ ایران خواهد بود که سه فصل متوالی آقای گل شده. اما اگر از پرسپولیس برود قطعا تا آخر عمر حسرت خواهد خورد که چرا این فرصت را از دست داده است.

2 - پرسپولیس و برانکو به قدری طارمی را آماده کرده‌اند که طارمی در دو بازی اخیر در ترکیب ثابت تیم ملی قرار گرفته و دو گل سه امتیازی زده. از کجا معلوم اگه طارمی به یک تیم اروپایی برود نیمکت نشین نشود و آمادگیش کمتر نشود ؟؟ همانطور که شهباززاده در ترکیه نیمکت نشین و سکو نشین شد.   

3 - به قول برانکو بهتر است طارمی فصل جدید هم در پرسپولیس  بماند و سپس با بازی در جام جهانی به یکی از بهترین تیم های دنیا ترانسفر شود.

4 -  در حالی که سه مهاجم اروپایی تیم ملی (انصاری فر-سردار آزمون-قوچان نژاد) در بازی های اخیر تیم ملی نوبتی نیمکت نشین شده اند اما طارمی در ترکیب ثابت تیم ملی است. در چنین شرایطی طارمی نباید تیمش و فضای بازیش را عوض کند.

5 - بسیاری از پیشکسوتان بزرگ‌ پرسپولیس (باقری - پیوس - درخشان - پنجعلی و ...) از زوج طارمی و منشا برای خط حمله پرسپولیس استقبال کرده اند. در چنین شرایطی بهتر است طارمی به احترام پیشکسوتان پرسپولیس یک فصل دیگر در پرسپولیس بماند.

6 - طارمی باید بداند بازی در پرسپولیس خیلی بهتر از بازی در لیگ های درجه دو و درجه سه اروپایی (مثل لیگ یونان و اسکاتلند و روسیه و ...) است. اگر مردم کسی مثل دایی و کریمی و هاشمیان را لژیونرهای موفقی می‌دانند چون در تیم بزرگی مثل بایرن مونیخ ‌بازی کردن نه در تیم های درجه سه اروپا! طارمی باید تا جام جهانی در پرسپولیس بماند تا تیم های مطرح اروپا به او پیشنهاد بدهند نه تیم های درجه سه و درجه چهار اروپا!!

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز