خبرگزاری کار ایران

هفتمین تغییر تیم کاپیتان کارلوس کی‌روش

asdasd
کد خبر : ۴۹۲۴۵۴

با شروع لیگ هفدهم، کاپیتان پیشین تیم‌ملی احتمالا هفتمین تغییر تیم متوالی را تجربه خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، آندرانیک تیموریان که طی سه سال گذشته با پیراهن 6 تیم مختلف در لیگ برتر به میدان رفته، با توجه به اتمام قرارداد خود با نفت تهران و مشکلات این باشگاه باید دنبال تیمی جدید باشد.

او در ابتدای لیگ چهاردهم در استقلال بازی می‌کرد اما پس از آن راهی تبریز شد و پیراهن تراکتورسازی را پوشید. تیموریان در پایان همان فصل راهی لیگ قطر شد و بعد از یک نیم‌فصل حضور در لیگ ستارگان این کشور به سایپا پیوست اما دوران حضور او در این تیم هم خیلی طول نکشید و این بازیکن در ابتدای فصل بعد از آن به ماشین‌سازی پیوست.

آندو در دوران حضورش در ماشین‌سازی نه فقط بازوبند، بلکه پیراهن تیم‌ملی را هم از دست داد و در نیم‌فصل با استقلال به توافق رسید. مشکلات این تیم اما باعث شد آندرانیک تیموریان راهش را به سوی نفت کج کند و حالا هم به نظر می‌رسد مشکلات این باشگاه و جدایی علی دایی، منتج به تغییر دوباره تیم آندو شود.

تیموریان 35 ساله که سال‌های پایانی بازیگری خود را می‌گذراند، از رویای حضور در سومین جام جهانی هنوز دست نکشیده و امیدوار است با انتخاب یک تیم مناسب در فصل هفدهم لیگ برتر، بتواند جایگاه خود در تیم‌ملی را پس بگیرد و همراه با کی‌روش و دیگر ملی‌پوشان به روسیه برود. سفری که پایان‌بخش روزهای بازیگری آندو در فوتبال خواهد بود و پس از آن، او کفش‌هایش را می‌آویزد و می‌رود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز