خبرگزاری کار ایران

میلان هم‌تیمی‌های اشکان دژآگه را نشانه گرفت

asdasd
کد خبر : ۴۹۲۳۴۰

میلان به‌زودی جزییات قرارداد ریکاردو رودریگس را نهایی خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، ریکاردو رودریگس مدافع چپ ولفسبورگ با قیمت 18 میلیون یورو به میلان می‌پیوندد. میلانی‌ها لوییز گوستاوو را هم می‌خواهند.  آلفردو پدولا، کارشناس فوتبال ایتالیا گفته که میلان با ولفسبورگ به توافق رسیده است. مبلغ فسخ قرارداد او 22 میلیون یورو بود که میلان توانسته تخفیف بگیرد. آنها 15 میلیون یورو می‌پردازند و 3 میلیون یورو هم بسته به عملکرد این بازیکن به ولفسبورگ پرداخت می‌کنند تا این ملی‌پوش سوییسی را به خدمت بگیرند.  

ولفسبورگ درخواست کرده که کارهای اداری این انتقال فعلا به تعویق بیفتد تا آنها بازی حساسشان در بوندس‌لیگا برابر هامبورگ را انجام دهند. به این ترتیب، سه‌شنبه یا چهارشنبه این هفته، مارکو فاسونه و ماسیمیلیانو میرابلی، مدیران میلان به آلمان پرواز خواهند کرد تا قرارداد او را نهایی کنند.

آنها در آلمان درباره لوییز گوستاوو هم پرس‌وجو خواهند کرد. این هافبک مورد توجه چندین باشگاه است. او اخیرا در بازی با بایرن مونیخ اخراج شد و هم‌تیمی‌هایش مانع حمله او به داور شدند. او در آن بازی هشتمین کارت قرمزش در بوندس‌لیگا را گرفت و با رکوردی که در این زمینه وجود داشت برابری کرد. او در تابستان 30ساله می‌شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز