خبرگزاری کار ایران

دیدار نابرابر مرحله یک هشتم نهایی؛

تقابل استقلال خوزستان و حریف متمول سعودی

asdasd
کد خبر : ۴۹۲۱۸۲

الهلال عربستان تیم قدرتمند لیگ قهرمانان آسیا در مرحله یک هشتم نهایی در مقابل استقلال خوزستان به میدان خواهد رفت.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، با پایان مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا و تعیین تکلیف تیم‌های صعود کننده به مرحله یک هشتم نهایی، الهلال عربستان به عنوان تیم اول صعود کننده از گروهD باید در مقابل استقلال خوزستان تیم دوم گروه B قرار گیرد.

الهلال در مرحله گروهی با پرسپولیس نماینده ایران به رقابت پرداخت اما سرخ‌پوشان تهرانی که در ابتدای لیگ بازیهای خوبی را به نمایش نگذاشتند موفق شدند تا در دو بازی برابر حریف سعودی این تیم را متوقف کنند. 

آبی‌های خوزستان نماینده دیگر ایران که با 9 امتیاز به مرحله یک هشتم صعود کرده‌اند باید دو دیدار رفت و برگشت برابر الهلال عربستان به میدان بروند.

شاگردان پورموسوی بر خلاف تیم متمول سعودی که با بهره گیری از تمام امکانات و سرمایه بالا خود را برای این دیدار آماده کرده‌اند، با مشکلات مالی بسیاری دست و پنجه نرم می‌کنند.

آبی‌های اهواز به خاطر مشکلات عدیده مالی و بدهی بسیار زیاد باشگاه به بازیکنان، یک هفته است که هیچ تمرین و اردویی برای آماده شدن انجام نداده‌اند و در اعتصاب به سر می‌برند. 

در حالی که خبرها حاکی از آن بود که این تیم مقابل الهلال به میدان نخواهد رفت اما با قول‌های مجدد از سوی استان‌دار خوزستان، شهردار اهواز و تهدید فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ، این تیم عازم مسقط شد.

این دیدار قرار است در ورزشگاه سلطان قابوس مسقط و به میزبانی استقلال خوزستان در روز سه شنبه 2 خرداد برگزار شود اما باید دید شاگردان پورموسوی با این شرایط روحی و بدون هیچ تمرینی چگونه در مقابل تیم آماده و پرافتخار سعودی قد علم خواهند کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز