خبرگزاری کار ایران

گزینه‌های احتمالی منصوریان در غیاب امید‌ها

asdasd
کد خبر : ۴۹۲۰۸۶

علیرضا منصوریان با غیبت امید نورافکن و امید ابراهیمی تغییراتی را در میانه میدان در ترکیب استقلال برابر العین ایجاد می‌کند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، آبی پوشان تهرانی در حالی فردا باید برابر العین امارات به میدان بروند که دو بازیکن را در اختیار نخواهند داشت.

کادر پزشکی استقلال تهران وریا غفوری و جابر انصاری را که پیش این دچار مصدومیت شده بودند توانستند به مرز آمادگی برسانند و آن‌ها بدون مشکل کنار سایر بازیکنان به انجام تمرینات بپردازند. آبی‌ها در این دیدار اما امید نورافکن و امید ابراهیمی، دو بازیکن ثابت در میانه میدان را در اختیار ندارند و همین موضوع موجب تغییر ترکیب استقلال پس از مدت‌ها شود.

امید نورافکن به همراه تیم ملی جوانان پس از کش و قوس‌های فراوان به کره جنوبی رفت تا به عنوان کاپیتان تیم ملی در رقابت‌های جام جهانی حضور داشته باشد. امید ابراهیمی به دلیل مصدومیت نمی‌تواند آبی‌ها را در این دیدار همراهی کند تا شاهد تغییراتی در میانه میدان باشیم.

وریا غفوری که مصدوم بوده به بازی فردا می‌رسد تا شاهد حضور خسرو حیدری در پست هافبک راست باشیم. وریا غفوری در کنار زوج برزیلی و زکی پور گزینه‌های احتمالی خط دفاعی هستند اما سرمربی استقلال پس از چند وقت باید در میانه میدان تغییرات را لحاظ کند.

با غیبت نورافکن و ابراهیمی دیگر گزینه‌های منصوریان در پست هافبک میانی فرشید باقری، هرایر مگویان و سید مجید حسینی هستند. هر سه این بازیکنان سابقه حضور در این پست را دارند اما به غیر از باقری دو بازیکن دیگر پست تخصصی‌شان مدافع است.

در این بین باید دید منصوریان بین حسینی و مگویان کدام یک را در کنار باقری راونه میدان خواهد کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز