خبرگزاری کار ایران

هشدار پیشکسوت استقلال از حضور تماشاگرنماها برای محرومیت استقلال

asdasd
کد خبر : ۴۹۲۰۶۶

پیشکسوت استقلال معتقد است فردا عده‌ای با هدف محرومیت این تیم به ورزشگاه خواهند آمد و با پرتاب نارنجک و لیزر انداختن به دنبال محرومیت این تیم هستند.

حسن روشن در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص بازی استقلال برابر العین در مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: قطعا استقلال بازی آسانی نخواهد داشت. من شنیده‌ام استقلال چند بازیکن خود را هم برای این دیدار ندارد که همین اتفاق کار این تیم را سخت‌تر می‌کند. العین از تیم‌های خوب آسیا است و قدرت زیادی دارد، اما استقلال اگر بتواند بازی رفت را با برد پشت سر بگذارد کارش برای صعود به مرحله بعدی راحت‌تر می‌شود. امیدوارم استقلال با حمایت هوادارانش بتواند برنده بازی با العین باشد.

وی در ادامه از طرفداران استقلال خواست که به حضور تماشاگر نماها  دقت کنند، او گفت: استقلال در خطر محرومیت قرار دارد و ممکن است همین مسئله محرومیت پرسپولیس برای استقلال هم رقم بخورد. استقلالی‌ها باید خیلی مراقب باشد که محروم نشوند. البته احتمالش خیلی زیاد است که طرفداران تیم‌های دیگر هم برای محروم شدن استقلال به ورزشگاه آمده و علیه این تیم نارنجک پرتاب کنند یا لیزر بیاندازند تا استقلال محروم شود. به همین دلیل استقلالی‌ها باید خیلی هوشیار بوده و این هواداران را شناسایی کنند تا محروم نشوند.

پیشکسوت استقلال در ارتباط با وضعیت جسمی خود عنوان کرد: خوشبختانه حالم خوب است و خیلی بهتر هستم. از امروز هم با تیم ملی ناشنوایان اردوی ده روزه‌ای را در اردبیل برپا می‌کنیم تا خودمان را برای مسابقات جهانی آماده کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز