خبرگزاری کار ایران

حضور هواداران کافی است نیازی به لیزر و ترقه نیست؛

رحمتی: برای حضور در مرحله بعد تا پای جان می‌جنگیم

asdasd
کد خبر : ۴۹۱۹۸۹

کاپیتان استقلال تهران در نشست خبری پیش از دیدار برابر العین اعلام کرد که برای پیروزی در این دیدار از تمام انرژی‌شان بهره خواهند گرفت.

به گزارش ایلنا، کاپیتان استقلال تهران به همراه سرمربی این تیم در نشست خبری پیش از دیدار رفت در مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا حضور یافت و گفت: برای مرتبه دوم است که در این مرحله از رقابت‌ها حاضر می‌شوم. با العین در مرحله ی گروهی پیش از این بازی کردیم و در هر دو بازی رفت و برگشت برنده شدیم. العین تیم قوی است و بازیکنان خیلی خوب دارد اما ما نیز تیم خوب و یکدلی هستیم و قبلا ثابت کردیم که بلدیم کارهای بزرگ انجام بدهیم.

وی افزود: نقش هواداران برای ما کلیدی است و هواداران می‌دانند که حضور آنها برای ما اهمیت دارد و با حضور آنها می‌توانیم از مراحل سخت عبور کنیم. ما بازیکنان قول می‌دهیم تا پای جان بجنگیم تا به آن چیزی که لیاقت هواداران و مردم ایران است برسیم و از این مرحله عبور کنیم.

دروازبان استقلال درباره حضور هواداران ایرانی در ورزشگاه آزادی گفت: هواداران پرسپولیس و استقلال با پر کردن ورزشگاه فضای ترسناکی را ایجاد می‌کنند و نیازی به لیزر و دیگر موارد نیست. وقتی هواداران هستند به ما دلگرمی می‌دهند و از همه می‌خواهم چنین وسایلی را با خود نیاورند تا هیچ تیمی از هواداران محروم نشود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز