خبرگزاری کار ایران

نقاط ضعفمان را شناسایی کردیم؛

موسوی: صد در صد آماده نیستیم اما برای موفقیت در لیگ جهانی تلاش می‌کنیم

asdasd
کد خبر : ۴۹۱۹۳۱

مدافع میانی تیم ملی والیبال کشورمان از شرایط دیدار شب گذشته برابر لهستان گفت.

به گزارش ایلنا، سید محمد موسوی درباره دیدار تدارکاتی و دوستانه ایران و لهستان گفت: آن نتیجه‌ای که می‌خواستیم نشد. خوب بازی نکردیم. در یک سری مسائل خوب بودیم و واقعا تیم خوب کار کرد اما در برخی دریافت‌ها دقت لازم را نداشتیم.

وی با بیان اینکه در دیدار با لهستان تا امتیاز ۱۴ هر ست خوب بازی می‌کردیم، گفت: در برخی از فاکتورها در این مسابقه مشکل داشتیم و اختلاف امتیازی پس از امتیازات ۱۵ یا ۱۶ برای تیم ایران ایجاد می‌شد که قابل جبران هم نبود. بازی تدارکاتی برای همین هست و انشالله از تجربه این موارد برای بازی‌های آینده استفاده می‌کنیم.

مدافع میانی تیم ملی والیبال ایران عنوان کرد: یک مقدار ترکیب تیم ایران تغییر پیدا کرده است. یک سری از بازیکنان از جمله خود من هنوز به صورت صد در صد آماده نشده‌ایم. در زمان باقیمانده تا لیگ جهانی که حدودا دو هفته است، تمام تلاشمان این خواهد بود که این مصدومیت‌ها و این آماده نبودن‌های بازیکنان برطرف شود و نکات منفی و ضعف‌های تیم که شناسایی شدند را برطرف کنیم تا انشالله در مسابقات لیگ جهانی عملکرد خوبی داشته باشیم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا آماده نبودن بدن‌های بازیکنان ایران که در شرایط بدنسازی و کار با وزنه هستند، در عملکردشان تاثیر داشت؟ گفت: البته این شرایط برای تیم لهستان هم بوده ولی لیگ‌های اروپایی خیلی دیرتر از لیگ‌های ایران تمام می‌شوند و فکر می‌کنم حدود یک هفته یا ده روز هست که مسابقات شان تمام شده و بدنشان هنوز در شرایط مسابقه هست، ولی حدود دو ماه و شاید هم بیشتر از آخرین بازی‌های لیگ ایران می‌گذرد.

موسوی تاکید کرد: شرایط بازی هم کاملا با شرایط تمرین متفاوت است. به دلیل اینکه هر ساله لیگ کوتاهی داریم، نیازمند بازی تدارکاتی بیشتری هستیم و این هم یکی از بازی‌های تدارکاتی تیم ایران بود که امیدوارم برای آمادگی حضور شایسته در لیگ جهانی کمک حال تیم باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز