خبرگزاری کار ایران

دفاعیات دروازه‌بان متهم به تبانی

asdasd
کد خبر : ۴۹۱۶۶۵

دروازه بان آلومینیوم اراک که متهم به تبانی شده بود از خود در برابر این اتهام دفاع کرد.

به گزارش ایلنا، محمد صابری زاده دروازه‌بان تیم فوتبال آلومینیوم اراک اظهار کرد: هفته گذشته به فدراسیون فوتبال رفتم و بیش از یک ساعت و نیم با مسئولین جلسه داشتم و سئوالاتی را پرسیدند و جواب دادم و اکنون منتظر رای نهایی هستم. به من گفتند تو تبانی کردی و من می‌گفتم چنین چیزی حقیقت ندارد و می‌خواهند من را قربانی عدم نتیجه گیری خود کنند.

وی افزود: کاظم کرامتی، مربی دروازه‌بانان خیبر و یا افراد دیگری می‌توانند شهادت دهند که من اصلا اهل تبانی کردن نیستم و اگر فدراسیون فوتبال به آن‌هایی که من را می‌شناسند زنگ بزند، می‌آیند و قسم می‌خورند که من اهل چنین کارهایی نیستم. من به فدراسیون فوتبال پیشنهاد دادم تمام پرینت‌های گوشی و حساب بانکی‌ام را بگیرند و اگر شماره مشکوکی بود، من را مادام‌العمر محروم کنند.

صابری زاده ادامه داد: من با اینکه سن بالایی ندارم اما برای آلومینیوم 7 بازی کردم و بعد از بازی با مس رفسنجان، 12-13 هفته بازی نکردم و همین سبب شد تا تمرکزم را از دست بدهم. یک ساعت قبل بازی به من گفتند که فیکس هستم و اصلا شرایط ذهنی خوبی برای این بازی نداشتم.

دروازه‌بان آلومینیوم در پایان گفت: اگر فیلم کامل بازی ما و فجر را ببینید متوجه می‌شوید که من بیش از 7-8 توپ صددرصد را گرفتم و سه-چهارتا تک به تک گرفتم اما به چشم نیامد و وقتی یک اشتباه کوچک می‌کنی، آن را متهم به تبانی می‌کنند! بعد از پنالتی که دادم، روحیه‌ام به هم ریخت و نتوانستم بازی همیشگی‌ام را بکنم. من تا حالا در چنین فضایی قرار نگرفتم و همه چیز را واگذار کردم به خدا.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز