خبرگزاری کار ایران

آقایان به ما پاسخ نمی‌دهند؛

واکنش سرپرست استقلال خوزستان به لغو سفر

asdasd
کد خبر : ۴۹۱۶۳۸

سرپرست تیم فوتبال استقلال خوزستان به مشکلات مالی این تیم و لغو سفر آنها به تهران واکنش نشان داد و توضیحاتی را ارئه کرد.

بهمن روشنایی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا، درباره عدوم حضور بازیکنان این تیم در فرودگاه برای سفر به تهران گفت: مشکلات ما عدم پرداخت مطالبت مالی بازیکنا است و آنها پس از بازی با الجزیره سه روز استراحت کردند و تصمیم گرفتند به طور خودجوش در تمرینات حاضر نشوند. هر بار با بازیکنان برای حضور در تمرینات تماس گرفتم، آقایان پاسخی موجه نمی‌دهند.

وی ادامه داد: جلسه‌ای را با حضور مدیرعامل باشگاه، قائم مقام و بازیکنان تشکیل دادیم و در آن جلسه بازیکنان به مدیرعامل اعلام کردند در تمرینات شرکت نخواهند داشت.

روشنایی تصریح کرد: از اهمیت بازی با الهلال عربستان در مرحله حذفی لیگ قهرمانان برای بازیکنان توضیح دادم و فشار را برای حضورشان در تمرین بیشتر کردم چون این دیدار اهمیت بالایی دارد و در صورت غیبت در این دیدار با محرومیت و کسر سهمیه مواجه خواهیم شد.

سرپرست استقلال خوزستان افزود: مسئولان باشگاه هم از مشکلات آگاه هستند و درخواست بازیکنان را درک می‌کنند و در این مدت دکتر شریعتی، استاندار خوزستان تنها حامی ما بوده است.

روشنایی در پایان گفت: امروز به همراه کادر فنی به فرودگاه رفتیم و پیش از این به بازیکنان پیام داده بودم تا در فرودگاه حاضر شوند و به تهران سفر کنیم اما آنها حضور نیافتند تا تمامی برنامه‌های ما دچار اختلال شود. با این حال وضعیت ما مشخص نیست و معلوم نیست چه آینده‌ای منتظر باشگاه خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز