خبرگزاری کار ایران

توصیه ویژه‌ی بابازاده به مهدی رحمتی

asdasd
کد خبر : ۴۹۱۰۸۴

مربی دروازه‌بانان استقلال از جمله مربیانی است که محتاط صحبت می‌کند و کمتر از او در جریان لیگ مصاحبه‌ای دیده شده.

به گزارش ایلنا، بابازاده در آستانه بازی با العین در مورد این حریف اماراتی گفت: بازی‌های حذفی در لیگ قهرمانان خیلی نسبت به مرحله گروهی متفاوت است. هر تیم باید از کمترین شانس خود برای صعود به مرحله بعدی استفاده کند و اگر اشتباهی صورت بگیرد، جبران آن سخت است. ما باید مقابل العین حساب‌شده بازی کنیم و فراموش نمی‌کنیم که با تیم پرقدرتی بازی داریم.

این مربی درباره اهمیت گل نخوردن استقلال در بازی رفت و اینکه خیلی‌ها سیدمهدی رحمتی را مهره‌ای تعیین‌کننده در این بازی می‌دانند، می‌گوید: مطمئناً گل نخوردن در این بازی یکی از کلیدهای پیروزی مقابل العین است. ما می‌توانیم به العین گل بزنیم، ولی باید در فاز دفاعی هم شرایط خوبی داشته باشیم. اگر در خانه گلی دریافت نکنیم مطمئناً نتیجه خوبی خواهیم گرفت و در امارات هم می‌توانیم بازی برگشت را با خواست خودمان جلو ببریم.

مربی دروازه‌بان‌های استقلال درمورد رحمتی می‌گوید: سیدمهدی رحمتی هم در این مدت نشان داد که شرایط خوبی دارد و همچنان گلر اول ایران است. امیدوارم که او در دو بازی آینده هم به درخشش خودش ادامه دهد.

بابازاده در پایان می‌گوید: در فصل گذشته هواداران استقلال نقش مهمی را در بازی‌های ما ایفا کردند. من امیدوارم که آنها در بازی مقابل العین هم به ورزشگاه بیایند و تیم‌شان را حمایت کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز