خبرگزاری کار ایران

فهرست نامزدهای مربی فصل اعلام شد

asdasd
کد خبر : ۴۹۰۹۴۲

آنتونیو کونته یکی از گزینه‌های اصلی کسب عنوان بهترین مربی فصل لیگ برتر است.

به گزارش ایلنا، این مربی ایتالیایی در فهرست شش‌نفره نامزدها قرار گرفته است. او در اولین فصل حضور در لیگ برتر فوق‌العاده کار کرد و توانست قهرمانی را به دست بیاورد.

پل کلمنت که توانست سوانزی را به شکلی دراماتیک از سقوط رهایی بخشد یکی دیگر از نامزدهاست. او در ژانویه مربی سوانزی شد و این تیم را نجات داد.

موریسیو پوچتینو، مربی تاتنهام که با این تیم نایب‌قهرمان لیگ شد هم گزینه دیگری است. شان دیچ از برنلی، ادی هاو از بورنموث و تونی پولیس از وست‌بروم سه نامزد دیگر هستند.

پوچتینو فصلی عالی را در وایت هارت لین پشت سر گذاشت و در تمام مدت رقیب جدی چلسی در راه قهرمانی بود اما شکست یک بر صفر در خانه وستهم باعث شد که امیدهای آنها بر باد برود. آنها همچنین برای اولین بار پس از سال‌ها، می‌توانند لیگ را در رتبه‌ای بالاتر از آرسنال به پایان ببرند.

سوانزی هم این هفته در خانه ساندرلند 2 بر صفر پیروز شد. هال‌سیتی، رقیب آنها در نبرد فرار از سقوط، مجبور بود در خانه کریستال پالاس پیروز شود تا بتواند همچنان با سوانزی رقابت کند اما آنها 4 بر صفر شکست خوردند و فصل بعد را در مسابقات چمپیونشیپ (دسته دوم فوتبال انگلیس) سپری خواهند کرد.

کلمنت که در ژانویه مربی سوانزی شد توانست تیمی که از اعتماد به نفس تهی شده بود را احیا کند و عملکرد درخشان او باعث شده که نامزد این عنوان شود.

تونی پولیس از وست‌بروم هم در ابتدا گزینه محبوب هواداران نبود اما توانست این تیم را از منطقه سقوط دور کند. وست‌بروم اکنون در رده هشتم جدول است و طرفداران از پولیس راضی هستند. ادی هاو هم پدیده مربیگری لیگ برتر بوده است. او توانست با بورنموث نتایج خوبی بگیرد. برخی از خریدهای او مانند جوردن ایبه خوب نبودند اما جک ویلشر پیش از مصدومیتش برای این تیم عالی کار کرد.

شان دیچ هم یکی از کمترین بودجه‌های لیگ برتر را در اختیار داشت اما او بازیکنان باتجربه را به بازیکنان جوان تیمش اضافه کرد و اکنون یک فصل دیگر را در لیگ برتر سپری خواهد کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز