خبرگزاری کار ایران

مسئولان باشگاه بهتر است حسینی را حفظ کنند

مخالفت پیشکسوت ذوب با حضور قلعه نویی در اصفهان

asdasd
کد خبر : ۴۹۰۶۷۹

پیشکسوت ذوب‌آهن با آمدن قلعه‌نویی به این تیم مخالف است و عقیده دارد مسئولان باشگاه باید حسینی را حفظ کنند.

رسول کربکندی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص شرایط تیم فوتبال ذوب‌آهن در فصل شانزدهم و برنامه‌هایی که باید برای فصل آینده داشته باشند اظهار داشت: ذوب‌آهن از تیم‌های بزرگ فوتبال ایران است و در سال‌های اخیر همیشه نتایج خوبی کسب کرده و علاوه بر حضور رتبه‌های بالای جدول لیگ برتر، در جام حذفی هم دو قهرمانی کسب کرده که نشان از بزرگی تیم دارد.

وی افزود: در فصل گذشته با توجه به تغییر کادرفنی به نظر می‌رسید ذوب‌آهن دچار افت نتیجه شود ولی مجتبی حسینی اشراف خوبی روی تیم داشت و در زمان گل‌محمدی هم مسئولیت و نقش پررنگی داشت و توانست نتایج خوبی به عنوان سرمربی کسب کند. تنها اشکال تیم در فصل گذشته از دست دادن امتیاز در مقاطع حساس بود و در جایی که به صدر جدول نزدیک شده بود امتیازاتی داد تا از کورس قهرمانی عقب بماند و در نهایت حتی سهمیه هم کسب نکند.

پیشکسوت ذوب‌آهن در ادامه گفت: در رقابت‌هایی آسیایی هم شانس زیادی برای صعود داشتیم که گرفتار همین مشکل امتیاز دادن در بازی‌های حساس شدیم و در نهایت تنها تیم ایرانی بودیم که حذف شدیم.

کربکندی در مورد اینکه فصل آینده هدایت ذوب‌آهن باید در اختیار کدام سرمربی باشد عنوان کرد: این موضوع در اختیار باشگاه است و بستگی به سیاست‌های باشگاه دارد ولی در کل حسینی محصول ذوب‌آهن است و رفته رفته تجربه بیشتری پیدا می‌کند و به نظرم باید او را روی نیمکت این تیم حفظ کرد.

وی در مورد اینکه گفته می‌شود قلعه‌نویی هم یکی از گزینه‌های باشگاه برای سرمربیگری است اظهار داشت: با توجه به شرایط و مشکلات باشگاه و دست بسته تیم از نظر مالی من بعید می‌دانم چنین اتفاقی بیافتد. قلعه‌نویی کادر فنی و بازیکنان مورد نظر خودش را دارد و برنامه‌های کاری پرهزینه‌ای دارد که بعید می‌دانم در توان ذوب‌آهن باشد. البته در هر صورت بستگی به سیاست‌های باشگاه دارد که هدفشان برای فصل آینده چیست.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز