خبرگزاری کار ایران

امید آبی‌ها لژیونر می‌‌شود؟

استقلال _ نورافکن، شاید برای هیچ وقت

asdasd
کد خبر : ۴۹۰۲۳۰

هافبک جوان آبی‌پوشان شاید به دنبال حضور در تیم‌های اروپایی باشد و با باشگاه استقلال برای تمدید قرارداد به توافق نرسد.

به گزارش ایلنا، امید نورافکن مهلت قراردادش بااستقلال رو به پایان است و مسئولان استقلال و علیرضا منصوریان در حالی اجازه حضور او به همراه تیم ملی در جام جهانی جوانان را داده‌اند که او پس از جام جهانی به تهران بازگردد و با آبی‌پوشان قراردادش را تمدید کند.

با این حال بازیکن جوان مورد اعتماد منصوریان در حالی ایران را ترک کرده که هیچ قراردادی با استقلال امضا نکرده است و احتمال ماندن نورافکن در این تیم کمرنگ است و شرایط موجود سبب ناراحتی استقلالی‌ها از او شده است.

با توجه به درخشش نورافکن در لیگ ایران، بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا و همچنین حضور او در بازی‌های جام جهانی همراه تیم ملی جوانان احتمال لژیونر شدن این بازیکن محتمل‌تر است و او شاید به دنبال ادامه دوران فوتبالی‌اش را در آسیا یا تیم های اروپایی باشد.

هافبک جوان در حالی همراه تیم ملی به کره جنوبی سفر کرده است که چند پیشنهاد خارجی هم دارد و با این شرایط احتمال تمدید قراردادش با استقلال کمرنگ شده و به نظر می رسد در این اوضاع بازنده استقلال باشد مگر این که منصوریان بتواند طی این چند روز فکری به حال مشکل قرارداد با نورافکن کرده و خیال خود را از بابت داشتن او در فصل جدید راحت کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز