خبرگزاری کار ایران

مدافع مصدوم استقلال یک فصل دیگر ماندنی شد

asdasd
کد خبر : ۴۹۰۲۰۹

با پادرمیانی پیشکسوتان استقلال علیرضا منصوریان به ماندن غفوری در تیم رضایت داد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، در حالی که گفته می‌شد دفاع راست استقلال به دلیل مصدومیت و یکسری مسائل انضباطی در فهرست مازاد منصوریان قرار گرفته و سرمربی استقلال برای فصل آینده نظری روی او ندارد اما با پا درمیانی بزرگترهای تیم از جمله بهتاش فریبا این بازیکن برای فصل آینده در استقلال ماندنی شد. اما ماجرای دلخوری منصوریان از این بازیکن از کجا شروع شد و چرا وریا در فهرست مازاد این مربی قرار گرفت؟

در هفته‌های پایانی لیگ برتر صدایی از رختکن استقلال به گوش رسید که ماجرای دلخوری آقای مربی را از مدافع این تیم کلید زد. غفوری در رختکن استقلال حسابی گرد و خاک به پا کرد و با افتخاری مدیرعامل این تیم بر سر مسائل مالی جر و بحث کرد.

بعد از آن ماجرا با اینکه مسوولان استقلال سعی کردند باز هم سیاست تکذیب را در پیش گرفته و اصل ماجرا را تکذیب کنند اما حقیقت ماجرا این بود که منصوریان به دلیل همین رفتار از دست غفوری بدجور دلخور شد و این دلخوری باعث شد تا بازی بعدی او را روی نیمکت بنشاند.

البته این ماجرا به همین جا ختم نشد و به دلیل اینکه اتفاق رختکن استقلال و فریادهای وریا بدجور در رسانه‌های ورزشی سر و صدا به پا کرد استقلالی‌ها سعی کردند قید او را بزنند و وقتی این تصمیم بیشتر خودش را نشان داد که وریا مصدوم هم شد. وریا مصدومیت طولانی داشت تاجایی که چند بازی را از دست داد و دیگر امیدی به ماندنش برای فصل بعد وجود نداشت. 

در حالی که این روزها گفته می‌شد وریا به همین بهانه جمع استقلالی‌ها را ترک می‌کند اما گویا اتفاقات دیگری در جمع استقلالی‌ها افتاده است.

روز گذشته گفته شد منصوریان به احترام بزرگترهای تیم تصمیم گرفته غفوری را برای فصل آینده حفظ کند. در فصل شانزدهم وریا غفوری، خسرو حیدری و مگویان در پست هافبک دفاعی برای استقلال بازی کردند و شاید در لیگ هفدهم هم همین بازیکنان مدافعان استقلال در این پست باشند.

وریا غفوری در استقلال ماندنی شد و این روزها به درمان پای مصدومش می‌پردازد تا بتواند خود را برای بازی‌های این تیم در لیگ قهرمانان آسیا آماده کند. اینطور که به نظر می‌رسد وریا در بازی دور برگشت استقلال مقابل العین می‌تواند به میدان برود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز