خبرگزاری کار ایران

جباری: گلایه پیشکسوتان استقلال از هیات مدیره به حق است

asdasd
کد خبر : ۴۸۹۹۳۰

پیشکسوت استقلال با حمایت از حسن روشن ناراحتی خود بابت بی تفاوتی هیئت مدیره این باشگاه نسبت به بستری بودن وی در بیمارستان اعلام کرد.

علی جباری در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص ابراز گلایه حسن روشن نسبت به هیئت مدیره استقلال گفت: روشن حق دارد از هیئت مدیره استقلال گلایه کند. او بزرگ استقلال است و سال‌ها برای این تیم زحمت کشیده، تعجب می‌کنم که چگونه هیئت مدیره استقلال حال او را نپرسیده‌اند.

وی ادامه داد: روشن در مکتب استقلال بزرگ شده و برای این تیم زحمت زیادی کشیده است. واجب بود که مسئولین باشگاه استقلال به عیادتش بروند. البته بنده به همراه پیشکسوتان استقلال به عیادت او رفتیم اما وظیفه باشگاه استقلال جدا بود و باید این کار را انجام می‌داد.

رییس کمیته پیشکسوتان استقلال در خصوص بازی این تیم برابر العین گفت: استقلال باید در همین بازی رفت کار العین را تمام کند. این تیم اگر در بازی رفت برنده شود کار برای العین در بازی برگشت سخت می‌شود. با توجه به میزبانی استقلال در این دیدار به اعتقادم کار خیلی سخت نیست و این تیم می‌تواند با حمایت پرشور هوادارانش برنده شود.

جباری خاطرنشان کرد: العین تیم خوب و آماده‌ای است و بازیکنان گران قیمت و خوبی دارد. من فیلم بازی‌های این تیم را دیده‌ام اما در این سو هم بچه‌های استقلال با انگیزه هستند و آماده تا به امید خدا با برد در بازی رفت کار را برای بازی برگشت و صعودشان راحت‌تر ‌کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز