خبرگزاری کار ایران

ادعای مدیرفنی استقلال؛ برای نقل و انتقالات استارت زدیم

asdasd
کد خبر : ۴۸۹۲۸۷

مدیر فنی آبی پوشان تهرانی شایعه نقل و انتقالاتی در مورد استقلال را رد کرد و عنوان کرد که آنها در حال مذاکره با بازیکنان مد نظرشان هستند.

بهتاش فریبا در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی ایلنا درخصوص صعود استقلال به مرحله بعدی لیگ قهرمانان گفت: خوشبختانه به هدف اول‌مان دست پیدا کردیم. ابتدا به دنبال صعود بودیم که با تلاش بچه‌ها به این هدف رسیدیم. بازی‌های سختی را پشت سر گذاشتیم اما خوشبختانه با برنامه ریزی و انگیزه بالا توانستیم به دور بعد صعود کنیم.

مدیر فنی استقلال در رابطه با صعود آبی پوشان به عنوان تیم دوم گروه به مرحله حذفی عنوان کرد: از دومی در گروه استقبال کردیم چرا که با این شرایط می‌توانیم از میزبانی‌مان استفاده کنیم. اگر به عنوان تیم اول صعود می‌کردیم امتیاز میزبانی کسب نمی‌کردیم. برای بازی با التعاون هم نمی‌دانستیم به دنبال اولی باشیم یا دومی. سردرگم بودیم که بعد از جمع‌بندی به این نتیجه رسیدیم فقط برنده بازی باشیم تا صعودمان را قطعی کنیم.

فریبا در خصوص این که دلیل کمرنگ بودن استقلال در نقل و انتقالات به مشخص شدن انتخابات و سپس وضعیت هیئت مدیره استقلال مرتبط است،گفت: اصلا اینطور نیست و ما کاری به نتیجه انتخابات نداریم و بلکه نقل و انتقالات خود را دنبال می‌کنیم. باشگاه در حال مذاکره با نفرات مدنظرش است و آقای افتخاری و توفیقی مذاکرات را با بازیکنان برای تمدید قرارداد انجام می‌دهند.

فریبا در ارتباط با وضعیت نورافکن در تیم ملی جوانان خاطرنشان کرد: به نورافکن خیلی نیاز داشتیم. مخصوصا این که الان نمی‌دانیم ابراهیمی را برای بازی با العین در اختیار داریم یا خیر. بازی برابر العین یک بازی ملی است اما چون بازی‌های جام جهانی هم اهمیت ویژه‌ای دارد برای منافع ملی امید را در اختیار تیم ملی قرار دادیم که امیدواریم بهترین بازی‌هایش را هم برای ایران انجام دهد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز