خبرگزاری کار ایران

همه چیز دست بازیکن نیست؛

صحبت‌های سجاد شهباززاده در خصوص بازگشت به استقلال

asdasd
کد خبر : ۴۸۹۲۶۱

مهاجم محبوب سابق استقلال بعد از یک فصل دوری از آبی‌پوشان اکنون سودای بازگشت به این تیم را دارد.

به گزارش ایلنا، سجاد شهباززاده که با گل دیدنی خود باعث قهرمانی نفت تهران و علی دایی شده، با توجه به مدیریت نامعلوم نفت تهران و تمایل قلبی‌اش، اکنون سودای بازگشت به استقلال را در سر می‌پروراند.

یک زمان قبل از رفتن به ترکیه با مهدی طارمی در کورس گلزنی و رقابت برای بالا بردن آمار گل‌هایت بودی؟

این طرف فکر هواداران است که دایما از آدم توقع گلزنی دارند در حالی که شاید در یک بازی من در پست فوروارد نباشم. بعضی از هواداران دایما درخواست گلزنی دارند. مثلا من در نفت تهران در همین چند هفته که بودم کمتر در پست فوروارد بوده و در پست دیگری بودم.

برابر تراکتورسازی در فینال چطور؟

قرار بود به خط حمله اضافه شوم که خدا را شکر بازی خوبی انجام داده و خیلی خوشحالم که نفت با گلزنی من به قهرمانی رسید.

قبل از حضور در نفت دوست داشتی به استقلال برگردی که نشد، رفتی تراکتورسازی و در نهایت نفت؟

استقلال و تراکتورسازی بابت نقل و انتقال و جذب محروم بوده و نمی‌توانستند بازیکن بگیرند. برای همین به نفت رفتم که فکر کنم انتخاب خوبی بود.

داستان ترکیه چه بود. سه نفر رفتید و هر سه با هم برگشتید.

آقای طارمی و رضاییان جای دیگری بودند و من هم در تیم دیگری بودم. لیگ ترکیه لیگ باکیفیتی است اما نشد خیلی تلاش کردم که بیشتر بازی کنم. اما درباره بازگشت هم باید بگویم با هم برنگشتیم. آنها زودتر آمدند و من نیم‌فصل برگشتم. دلایل برگشت هر سه نفرمان متفاوت بود. در فوتبال همیشه آن‌جور که دلت می‌خواهد نمی‌شود و آن اتفاق نمی‌افتد.

می‌خواستی از آنجا به لیگ اروپا برسی؟

نه دوست داشتم در آنجا بیشتر بازی کنم. خیلی دلم می‌خواست آنجا شرایط خوب پیش برود که نشد. در لیگ ترکیه هرچه بیشتر بازی کنی به نفعت هست و همان‌طور که گفتم من کم بازی کردم اما بهترین بازی‌هایم بود. مثلا مقابل گالاتاسرای یکی از بهترین بازی‌هایم بود که گل هم زدم.

مثل همین بازی نفت که اشاره شد مهم‌ترین گلت را زدی؟

خدا را شکر که همین شد و مهم‌ترین گلم را زدم. اکنون هم بازیکن آزاد هستم و تا ببینم چه می‌شود.

الان دوست داری به خانه برگردی؟

ببینید هیچ‌وقت در فوتبال شرایط دلخواهت رخ نمی‌دهد. همه‌چیز گذشته و راجع به آینده هنوز تصمیم نگرفتم. فعلا می‌روم استراحت کنم و به این موضوع فکر می‌کنم. دلم برای هواداران تنگ شده اما گفتم که شرایط دست تو فوتبالیست نیست که به دلخواهت تنظیمش کنی.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز