خبرگزاری کار ایران

دختر چینی به دنبال الگوبرداری از قهرمان المپیکی ایران

asdasd
کد خبر : ۴۸۸۴۳۵

سایت کمیته بین‌المللی پارالمپیک در گزارشی به علاقه یک دختر چینی نسبت به زهرا نعمتی پرداخته است.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، در این گزارش به حضور زهرا نعمتی در رقابت‌های قهرمانی جهان اشاره شده است اما ظاهرا نعمتی هنوز تصمیم نگرفته است که آیا در رقابت‌های تیراندازی با کمان قهرمانی جهان معلولان شرکت کند یا نه.

 این رقابت‌ها پنج ماه دیگر در پکن برگزار خواهد شد که سایت کمیته بین‌المللی پارالمپیک در گزارشی اعلام کرده است که «وو چونیان»، رقیب چینی نعمتی، امیدوار است این اتفاق بیفتد و زهرا نعمتی را در چین ببیند.

حضور نعمتی به «وو» این فرصت را می‌دهد تا شکست مقابل کماندار ایرانی در فینال بازی‌های پارالمپیک ریو ۲۰۱۶ را تلافی کند.

سایت کمیته بین‌المللی پارالمپیک در ادامه این گزارش به اهمیت رقابت این دو بانوی تیرانداز اشاره کرده است: این دو کماندار برای دفعات معدودی در رقابت‌های ریکرو زنان با هم رو به رو شده‌اند. هر بار رویارویی آنها رقابت تنگ و فشرده‌ای در پی دارد. نعمتی که در بازی‌های پارالمپیک ۲۰۱۲ لندن هم به عنوان قهرمانی رسید، در سطح پارالمپیک درخشیده و «وو چونیان» در سطح جهانی افتخار کسب کرده است. این کماندار چینی در رقابت‌های جهانی دوناشینگن آلمان که در سال ۲۰۱۵ برگزار شد موفق شد سه مدال طلا ببرد.

«وو» درباره رقابت با زهرا نعمتی به سایت کمیته بین‌المللی پارالمپیک گفت: زهرا کاملا با شخصیتی باز و تجارب ارزشمندی که از آن بهره می‌برد به یک کماندار کامل تبدیل شده است. ذهن او برای تحمل فشار از قدرت بالایی برخوردار است و این یک ویژگی منحصر به ‌فرد برای بهترین ورزشکار است.

در ادامه این گزارش همچنین آمده است: البته نعمتی تمرکز خود را روی رقابت‌های کمانداران سالم قرار داده است. وو که در حال حاضر دانشجوی دانشگاه ورزش پکن است معتقد است که رقابت با نعمتی نه تنها به او کمک می‌کند تا بر میزان یادگیری‌اش اضافه شود بلکه نقاط ضعفش را نیز پیش رویش می‌گذارد تا منجر به پیشرفتش شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز