خبرگزاری کار ایران

شاگردان قلعه نوعی چگونه راهی فینال جام حذفی شدند؟

asdasd
کد خبر : ۴۸۸۳۹۶

تراکتور سازی تبریز پس شکست رقیبان بسیار و مدعیانی مانند ذوب آهن امروز در فینال جام حذفی به مصاف نفت تهران می‌رود.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، تراکتور سازی تبریز پس از پشت سرگذاشتن رقبای خود در جام حذفی موفق به صعود به فینال این رقابت‌ها شد.

این تیم در مرحله یک شانزدهم برابر ملوان بندر انزلی با تک گل محمد ایرانپوریان به مرحله بعد صعود کرد و در جمع شانزده تیم مرحله یک هشتم قرار گرفت.

در مرحله یک هشتم نیز برق شیراز را با دوگل از پیش رو برداشت. در این دیدار محمد نوری و فرزاد حاتمی برای تراکتورسازان به گلزنی پرداختند.

در مرحله یک چهارم نهایی سرخ‌پوشان تبریزی مقابل نفت و گاز گچساران به میدان رفتند که در یک دیدار پر برخورد موفق شدند تا با نتیجه 3بر1 پیروز میدان باشند. در این دیدار فرزاد حاتمی، شهرام گودرزی و محمد ابراهیمی گل‌های تیم تبریزی را به ثمر رساندند.

در این بازی پر برخورد 5 کارت زرد رد و بدل شد که سهم تراکتورسازان 4 کارت بود و نفت و گاز گچساران یک کارت دریافت کرد. پنالتی دقیقه 46 نفت نیز با واکنش خوب محمد رضا اخباری گلر این تیم مواجه شد.

شاگردان قلعه نوعی در بازی حساس نیمه نهایی جام حذفی مقابل ذوب آهن یکی از مدعیان قهرمانی به میدان رفتند که این دیدار هم با نتیجه نزدیک 3 بر 2 پیروز شدند.

در این بازی جاسم کرار از تراکتور و مرتضی تبریزی از ذوب آهن با دریافت دو کارت زرد از بازی اخراج شدند و ذوبی‌ها از دقیقه 70 و سرخ پوشان تبریزیاز دقیقه 111 ده نفره به بازی ادامه دادند.

در این بازی پربرخورد نیز 6 کارت زرد و دو کارت قرمز دریافت شد که سهم هر تیم 3 کارت زرد و یک کارت قرمز بود.

در حالی که ذوب آهن با یک گل پیروز این بازی بود اما فرزاد حاتمی در دقیقه 90 بازی را به تساوی کشید و این دیدار نیز وارد وقت‌های اضافه شد. در وقت‌های اضافه ذوب آهن یک گل و تراکتور دو گل به ثمر رساندند و سرخ پوشان فاتح این میدان شدند و به فینال صعود کردند.

امروز 21 اردیبهشت از ساعت 20:30 در ورزشگاه خرمشهر تراکتور سازی و نفت تهران به مصاف هم خواهند رفت تا تکلیف تیم قهرمان جام حذفی و صعود کننده به لیگ قهرمانان آسیا مشخص شود.

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز