خبرگزاری کار ایران

فینال جام حذفی؛

شاگردان علی دایی چگونه به فینال جام حذفی رسیدند؟

asdasd
کد خبر : ۴۸۸۳۸۱

نفت تهران با پشت سرگذاشتن رقبای بسیار امروز در فینال جام حذفی به مصاف تراکتور سازی می‌رود.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، نفت تهران با پشت سرگذاشتن رقبای راه یافته به جام حذفی موفق شد تا خود را به فینال این جام برساند.

نفت در دیدار یک شانزدهم برابر نساجی مازندران با تک گل رضا اسدی موفق شد تا به پیروزی برسد و به مرحله بعد صعود کند.

این تیم در یک هشتم برابر شهرداری فومن با گل‌های محمد قاضی، میلاد فخرالدینی، ارسلان مطهری و ایگور پراهیچ با نتیجه 4 بر 0 به برتری رسید و راهی یک چهارم شد.

در یک چهارم نهایی اما نفت تهران به مصاف تیم مدعی استقلال تهران رفت. در این دیدار حساس محمد قاضی با پنالتی در دقیقه 3 نفت را پیش انداخت و نتیجه بازی تا دقیقه 69 به نفع شاگردان دایی پیش رفت تا اینکه جابر انصاری گل تساوی این دیدار ر به ثمر رساند و بازی به وقت‌های اضافه کشیده شد.

در وقت‌های اضافه نفت با دو گل محمد قاضی و عیسی آل کثیر موفق شد تا آبی‌های پایتخت را از رقابت‌های این جام حذف کند و به مرحله بعد صعود کند.

این دیدار حساس حواشی بسیاری داشت که مهمترین آن‌ها درگیری سرمربیان دو تیم باهم بود. در این دیدار دایی و منصوریان به شدت به هم معترض بودند و منصوریان در مصاحبه پس از بازی نیز اعتراض خود را به داوری و علی دایی ابراز کرد. در نشست خبری پس از بازی نیز دو مربی به شدت بر علیه هم مصاحبه کردند.

در این دیدار محسن خلیلی سرپرست نفت تهران نیز پس از اتمام بازی با داور چهارم درگیر شد که با وساطت بازیکنان نفت به پایان رسید.

شاگردان دایی در دیدار نیمه نهایی مقابل سپاهان  به میدان رفتند و با تک گل ایمان مبعلی از روی نقطه پنالتی موفق به شکست این تیم شدند و به فینال جام حذفی صعود کردند. 

امروز 21 اردیبهشت از ساعت 20:30 در ورزشگاه خرمشهر نفتی‌ها به مصاف تراکتورسازی تبریز خواهند رفت تا تکلیف تیم قهرمان جام حذفی و صعود کننده به لیگ قهرمانان آسیا مشخص شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز