خبرگزاری کار ایران

نوستالژی؛ رویارویی حساس تراکتور_نفت ؛ جنجال در فوتبال ایران (ویدیو)

asdasd
کد خبر : ۴۸۸۳۶۳

تراکتورسازی و نفت تهران در لیگ برتر چهاردهم نیز دیدار حساس و سرنوشت سازی را در مقابل هم داشتند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، رویارویی دوتیم نفت تهران و تراکتور سازی در مراحل حساسی مانند فینال جام حذفی اتفاق جدیدی نیست. این دو تیم در فصول گذشته نیز چنین دیدارهای حساسی را تجربه کرده‌اند.

در بازی پایانی لیگ برتر چهاردهم 93-94 نیز در تبریز این دو تیم در مقابل هم به میدان رفتند آن هم در حالی که پیروزی هر کدام تکلیف قهرمان لیگ را مشخص می‌کرد. در این دیدار حساس اما شانس با تیم سوم جدول یار بود و تراکتورسازی در زمین خود با نتیجه 3 بر 3 برابر نفتی‌ها متوقف شد. 

سپاهان که از دیدار پایانی نتیجه مطلوب را به دست آورده بود موفق شد با نتیجه 2 بر 0 برابر سایپا با یک امتیاز بیشتر از تراکتور قهرمان لیگ چهاردهم شود. این پنجمین قهرمانی تیم اصفهانی در لیگ برتر بود. 

در این لیگ که از پرحاشیه‌ترین فصل های لیگ برتر به شمار می‌رود پیکان و نفت مسجد سلیمان نیز به دسته یک سقوط کردند.

اما مسئله جالب توجه جشن تراکتورسازان پس از این تساوی خانگی بود، آنهم در صورتی که سپاهان قهرمان شده بود و آنها از قهرمانی لیگ جامانده بودند. تراکتور سازی که صعودش به لیگ قهرمانان آسیا با این تساوی هم بدون هیچ مشکلی مسجل می‌شد از قهرمان لیگ خوشحال‌تر بود و با هوان شور مضاعف تبریزی در زمین جشن صعود گرفتند.

از لیگ برتر نفت تهران نیز در یک بازی حذفی موفق به صعود به لیگ قهرمانان شد و چهارمین تیم صعود کننده ذوب آهن بود که موفق به کسب قهرمانی جام حذفی شد و به لیگ قهرمانان آسیا راه یافت.

در جام حذفی 95_96 نیز تراکتور سازی و نفت تهران دوباره برای تعیین تکلیف قهرمان این جام به مصاف هم خواهند رفت تا سومین تیم صعود کننده به لیگ قهرمانان 2018 را مشخص کنند. تا کنون پرسپولیس و استقلال تهران به این لیگ صعود کرده‌اند.

 

حجم ویدیو: ۲۵.۴۷M | مدت زمان ویدیو: ۰۰:۰۴:۵۸ دانلود ویدیو
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز