خبرگزاری کار ایران

همدانی: دو تیم در شرایط غیرعادی قرار دارند/ شانس تراکتورسازی بیشتر است

asdasd
کد خبر : ۴۸۸۳۰۹

پیشکسوت فوتبال کشورمان عقیده دارد شانس تراکتورسازی برای قهرمانی در جام حذفی بیش از نفت است.

ستار همدانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص دیدار تراکتورسازی - نفت تهران در فینال جام حذفی اظهار داشت: دو تیم صعود کننده به فینال جام حذفی شرایط سخت و حتی غیر عادی دارند که این موضوع بازی و کیفیت آن را می‌تواند تحت تاثیر قرار دهد. هم تراکتورسازی هم نفت تهران مشکلات مالی عدیده‌ای دارند که اعتراض بازیکنان را به همراه داشته است.

وی افزود: مشکلات مالکیتی نفت تهران و محرومیت تراکتورسازی از نقل و انتقالات که باعث شد چند مهره کلیدی جذب شده‌شان را هم از دست بدهند در نیم فصل دوم به این دو تیم ضربه زد دیده شد دو تیمی که مدعیان قهرمانی در نیم فصل اول بودند در نیم فصل دوم افت کردند.

پیشکسوت فوتبال در ادامه گفت: این دو تیم توانستند به هر شکل خودشان را به این مرحله برسانند و انگیزه زیادی دارند تا با کسب جام و عنوان قهرمانی حسن ختامی برای فصل تلخ‌شان رقم بزنند. این موضوع می‌تواند از عوامل جذابیت‌زای این بازی باشد.

همدانی در مورد اینکه کدام تیم شانس بیشتری برای پیروزی دارد عنوان کرد: با توجه به اینکه نفت روی نیمکت دایی را در اختیار ندارد و چند بازیکن کلیدی این تیم مصدوم و محروم هستند تراکتورسازی این فرصت را دارد که از این برتری استفاده کرده و شانس بیشتری برای پیروزی دارد.

وی افزود: حضور امیر قلعه نویی روی نیمکت تراکتورسازی هم یک نقطه قوت برای این تیم است و تجربه بالای او می‌تواند گره‌گشای تراکتورسازی در این مسابقه باشد.

مربی سابق تراکتورسازی در مورد بازیکنان کلیدی این مسابقه اظهار داشت: در نفت تهران با توجه به غیبت چند مهره کلیدی این تیم شاید بتوان تنها از محمد قاضی نام برد که نشان داده هنوز یکی از بهترین مهاجمان فوتبال ایران است. در سوی دیگر میدان هم فرزاد حاتمی و مهدی شریفی می‌توانند تاثیر گذار باشند.

همدانی در مورد نقش دروازه‌بان‌های دو تیم عنوان کرد: بعید می‌دانم بازی به پنالتی کشیده شود ولی اگر این اتفاق بیافتد نقش دروازه‌بان‌ها پررنگ‌تر خواهد بود و در اینجا هم به نظرم تجربه اخباری به رقیبش می‌چربد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم مردم بازی خوبی شاهد باشند و از یک فوتبال جذاب لذت ببریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز