خبرگزاری کار ایران

رئال مادرید حریف یوونتوس در فینال شد

اتلتیکومادرید 2 - 1 رئال مادرید؛حذف گربه‌ سیاه

asdasd
کد خبر : ۴۸۸۲۵۵

رئال مادرید با وجود شکست خارج از خانه مقابل اتلتیکو مادرید در دور برگشت از مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا، حریف یوونتوس در دیدار فینال شد.

به گزارش ایلنا،اتلتیکومادرید و رئال مادرید در دیدار برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه ویسنته کالدرون به قضاوت یونیت چاکر ترکیه ای به مصاف هم رفتند.رئال مادرید در حالی مقابل اتلتیکو قرار گرفت که با برتری سه بر صفر در دیدار رفت به نظر نمی رسید در این دیدار کار سختی داشته باشد.

بازی با حملات پر تعداد اتلتیکو آغاز شد.شاگردان سیمئونه فقط 12 دقیقه برای زدن گل انتظار کشیدند،روی یک ضربه کرنر بود که ارسال کوکه در مقابل دروازه به سائول رسید و او هم با یک ضربه سر تماشایی دروازه را باز کرد.

 تنها 4 دقیقه بعد اتلتیکو به گل دوم رسید. خطای واران روی فرناندو تورس در محوطه جریمه رئال، یک ضربه پنالتی نصیب اتلتیکو کرد. گریزمان پشت ضربه قرار گرفت و توپ را به گل تبدیل کرد.

اتلتیکومادرید 2 - 1 رئال مادرید؛حذف گربه‌ سیاه

شاگردان زیدان بعد از این دو گل توپ و میدان را در اختیار گرفتند و حملات نصف و نیمه ای روی دروازه اتلتیکو طرح ریزی کردند.بازی متعادل دنبال می شد تا اینکه رئال مادرید توانست به گل برسد.

حرکت خوب کریم بنزما و پاس او برای تونی کروس، با ضربه ستاره آلمانی همراه شد اما اوبلاک توپ را برگشت داد ولی توپ برگشتی در مقابل دروازه به ایسکو رسید و او هم به راحتی کار را تمام کرد.

در نیمه دوم رئال بازی را کنترل کرد و موقعیت خاصی روی دروازه ها به وجود نمی آمد.

در معدود موقعیت های نیمه دوم  اتلتیکو تا آستانه زدن گل سوم قرار گرفت اما دبل سیو کیلور ناواس در مقابل ضربات کاراسکو و گامیرو، دروازه رئال را بسته نگه داشت.سه دقیقه بعد رئال با ضربه لوکا مودریچ به گل رسید اما داور به دلیل آفساید آن را نپذیرفت.

در پایان رئال مادرید علی رغم شکست در این دیدار به لطف برد 3 بر صفر در دیدار رفت،حریف یوونتوس در دیدار فینال شد.این دیدار شنبه 13 خردادماه در کاردیف ولز برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز