خبرگزاری کار ایران

نگاهی به وضعیت مربیان تیم‌های لیگ برتر

هفت نیمکت و هفت علامت سوال؛ قلعه نویی، دایی، گل‌محمدی، فرکی نیمکت کدام تیم را برعهده می‌گیرند

asdasd
کد خبر : ۴۸۸۱۷۳

از میان 16 تیم لیگ برتر 7 تیم هنوز سرمربیان فصل آینده خود را نمی‌شناسند

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، پس از گذشت چند روز از پایان لیگ برتر وضعیت نیمکت مربیگری بعضی از تیم‌ها همچنان نامشخص است. از میان 16 تیم حاضر در لیگ هفدهم، 7 تیم ترجیح دادند با سرمربیان فصل گذشته خود ادامه دهند و 2 تیم هم سرمربیان جدید خود را شناخته اند. وضعیت نیمکت 7 تیم دیگر نیز هنوز مشخص نیست.

 

ثبات ضامن موفقیت

هفت تیم از 16 تیم لیگ برتر به نیمکت خود دست نزدند. برانکو که پرسپولیس را قهرمان کرده است، منصوریان که با تیم جوانش نتایج خوبی گرفته است، سپاهان که با کرانچار آرزوهای زیادی در سر دارد و سپیدرود که پس از سال‌ها با هدایت نظرمحمدی لیگ برتری شده است. به جز این تیم‌ها، پیکان با مجید جلالی، استقلال خوزستان با پورموسوی و سیاه‌جامگان با اکبر میثاقیان برای ادامه همکاری به توافق رسیده‌اند.

 

تغییر زودهنگام برای عقب نماندن از قافله

دو باشگاه گسترش فولاد تبریز و نفت آبادان که قصد داشتند شخص جدیدی را روی نیمکت خود آزمایش کنند خیلی زود به انتخاب نهایی رسیده و سرمربی خود را مشخص کردند. فراز کمالوند به نفت آبادان رفت و گسترش فولاد هم نیمکت خود را به لوکا بوناچیچ سپرد.

 

هفت نیمکت و هفت علامت سوال؟

از 16 تیم لیگ برتر 7 تیم دیگر هنوز سرمربی خود را نشناخته‌اند:

 

تراکتورسازی تبریز:

با توجه به مشکلات ایجاد شده برای باشگاه و محرومیت از حضور در نقل و انتقالات و البته مشکلات مالی، بعید به نظر می‌رس قلعه‌نویی قصد ادامه دادن با این تیم را داشته باشد.

فراز کمالوند هم که نامش به عنوان یکی از گزینه‌ها مطرح بود با نفت آبادان به توافق رسیده و با توجه به اینکه محرومیت تراکتوری‌ها شامل استخدام مربی خارجی‌هم می‌شود مشخص نیست به کدام گزینه روی خواهند آورد.

 

نفت تهران:

خود علی دایی بارها اعلام کرده فینال جام حذفی آخرین حضورش روی نیمکت نفت تهران خواهد بود. با توجه به مشکلات مالی نفت و مشخص نبودن مالکیت باشگاه معلوم نیست چه عاقبتی در انتظار این تیم خواهد بود.

 

سایپا:

حسین فرکی نتوانست انتظارات را در سایپا برآورده کند و در نهایت این تیم به یکی از گزینه‌های سقوط تا هفته پایانی لیگ برتر تبدیل شده بود. با اعلام قطع همکاری سایپا و فرکی از قلعه‌نویی و دایی به عنوان گزینه‌های هدایت این تیم نام برده می‌شود و باید دید در نهایت چه کسی هدایت این تیم را بر عهده خواهد گرفت.

 

ذوب‌آهن:

این تیم با مجتبی حسینی توانست به مقام چهارمی لیگ برتر برسد ولی از طرفی در رقابت‌های آسیایی حذف شد تا سرمربی جوانش بلاتکلیف باشد. قرار است به زودی مشخص شود که حسینی با ذوب‌آهن ادامه می‌دهد یا باید شاهد حضور گزینه‌های دیگر روی نیمکت این تیم باشیم. صحبت از حضور قلعه‌نویی در اصفهان هم هست.

 

فولاد خوزستان:

ظاهراً نتایج سعداوی هم برای فولادی‌ها رضایت‌بخش نبوده و مسئولان باشگاه به فکر تغییر روی نیمکت خود افتاده‌اند. البته هنوز تصمیم نهایی در مورد ادامه کار سعداوی در این تیم گرفته نشده و باید دید در روزهای آینده چه اتفاقی خواهد افتاد.

 

پدیده مشهد:

این تیم با رضا مهاجری یک روند سینوسی در لیگ برتر داشت. 5 پیروزی پیاپی و پس از آن 4 شکست پیاپی در 9 بازی آخر آنها در لیگ برتر گواه این موضوع است. ظاهراً مهاجری دیگر قصد ندارد روی نیمکت پدیده به هدایت این تیم ادامه دهد و باید دید چه کسی جانشین او خواهد شد.

 

پارس جم جنوبی:

تیم تازه صعود کرده به لیگ برتر با هدایت تارتار ظاهراً گزینه دیگری روی نیمکت خود می‌خواهد و قصد ادامه دادن با سرمربی فصل گذشته خود را ندارد. تارتار کارنامه موفقی در لیگ برتر ندارد و باید دید می‌تواند هدایت تیمی که خودش به لیگ برتر آورده را بر عهده بگیرد یا شخص دیگری جانشین او خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز