خبرگزاری کار ایران

صحبت‌های خلیل زاده در خصوص اولین چالش دردسرساز در پرسپولیس

asdasd
کد خبر : ۴۸۸۱۱۸

مدافع جدید پرسپولیس در مورد اضافه شدنش به جمع بازیکنان این تیم می‌گوید.

به گزارش ایلنا، شجاع خلیل زاده در گفت‌وگو با سایت باشگاه پرسپولیس در خصوص مراجعه به محل باشگاه اظهار داشت: ما قبلاً صحبت‌هایمان را انجام داده بودیم و برای قرارداد به توافق کامل رسیده بودیم و الان فقط برای رسمی کردن همکاری و گرفتن عکس مراجعه کردیم.

وی افزود: خوشحالم که به پر هوادارترین تیم آسیا پیوستم و امیدوارم مثمر ثمر باشم و امیدوارم فصل آینده تیم عملکرد بهتری از گذشته داشته باشد.

وی در مورد حضورش در رقابت‌های آسیایی با پرسپولیس گفت: امکان همراهی پرسپولیس در بازی با لخویا را ندارم و به امید خدا اگر صعود کردیم در مراحل بعد در خدمت این تیم خواهم بود.

خلیل‌زاده در مورد شماره پیراهنش در پرسپولیس تصریح کرد: من علاقه خاصی به شماره 3 دارم و این شماره را از باشگاه خواستم و آنها هم لطف کردند و شماره را در اختیار من گذاشتند.

وی در ادامه یادآور شد: پیش از این در چند مقطع برای پیوستن به پرسپولیس مذاکراتی داشتیم ولی امکانش فراهم نشد و این موضوع به تعویق افتاد و در حال حاضر در خدمت این تیم هستم.

مدافع پیشین سپاهان در مورد جدایی از این تیم گفت: سپاهان مرا می‌خواست پیشنهاد تمدید به من دادند. من سال‌های خوبی در این تیم داشتم و الان هم برایشان آرزوی موفقیت دارم و در حال حاضر بازیکن پرسپولیس هستم.

خلیل‌زاده در مورد ترافیک در خط دفاع پرسپولیس و رقابت سخت برای حضور در ترکیب اصلی گفت: بازی کردن در پرسپولیس آسان نیست و باید تمرین کنم و بهترین عملکرد را داشته باشم و در نهایت کادرفنی تصمیم می‌گیرد چه کسی بازی کند.

وی در مورد سایر پیشنهاداتش هم اظهار داشت: پیشنهادات زیادی داشتم ولی از قبل انتخاب خودم را انجام داده بودم و می‌دانستم پرسپولیسی می‌شوم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز