خبرگزاری کار ایران

لطفاً به استقبال پابرهنه‌های دوست داشتنی بروید

asdasd
کد خبر : ۴۸۷۷۸۵

در حالی که مسابقات جام جهانی فوتبال ساحلی بامداد دیروز با قهرمانی برزیل به پایان رسید.

به گزارش ایلنا، افتخارآفرینی تیم ساحلی ایران با کسب عنوان سومی این رقابت‌ها باعث تمجید ورزش‌دوستان از عملکرد جالب توجه پابرهنه‌های دوست داشتنی شد. تیم‌ها بعد از پایان این رقابت‌ها باید به کشورهای خود بازگردند اما بلیت برگشت برای تیم ایران موجود نبود چرا که باهاما جزیره‌ای آمریکایی در اقیانوس اطلس است و پروازهای کمی از این جزیره دور افتاده انجام می‌شود.

از همین‌رو فیفا هزینه‌های اقامت تیم ایران را تا تهیه بلیت برگشت در باهاما پرداخت کرده و به احتمال فراوان اعضای تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان دو روز در این جزیره اقامت خواهند داشت تا فیفا بلیت برگشت تیم سوم جهان را تهیه کند. با این حساب امروز یا فردا تیم ساحلی به تهران باز خواهد گشت و قاعدتا باید از این تیم که افتخار بزرگی نصیب فوتبال و ورزش ایران کرده استقبال فوق‌العاده‌ای شود اما پیش بینی می‌کنیم این استقبال محدود به اعضای خانواده بازیکنان و مربیان و تعدادی از مسوولان فدراسیون فوتبال شود.

با این حال از آنجا که مردم فوتبالدوست غیر قابل پیش‌بینی داریم می‌توانیم امیدوار باشیم استقبال از تیم ساحلی هم وزن افتخاری باشد که این تیم و بازیکنانش به دست آورده‌اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز