خبرگزاری کار ایران

معرفی انجمن‌های برتر کارگری در اجلاس مشترک استانی

asdasd
کد خبر : ۴۸۷۶۷۶

اجلاس مشترک یکروزه هیئت های استانی و انجمن های ورزشی کارگری در محل سالن جلسات وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار گردید.

به گزارش ایلنا، اجلاس مشترک هیئت های استانی و انجمن های ورزشی با حضور مسئولین وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی و فدراسیون ورزش های کارگری در محل سالن جلسات وزارت متبوع برگزار گردید.

 

در این نشست که با حضور 44 نفر از اعضای هیئت های استانی و انجمن های ورزشی برگزار گردید، ابتدا پیرامون بررسی مشکلات و پیشنهادات هیئت های استانی بحث و تبادل نظر صورت گرفت و حاضرین مسائل و موضوعات خود را جهت اطلاع جناب آقای دکتر صادقی فر مدیرکل حوزه وزارتی و سرپرست معاونت فرهنگی و اجتماعی وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی ارائه نمودند.

دکتر صادقی فر در پاسخ به موضوعات مطرح شده توسط مسئولین هیئت های استانی گفت: نگاه ویژه ای به استان ها به خصوص استان های محروم خواهیم داشت، همچنین به دنبال برقراری ارتباط میان حامیان مالی با هیئت های ورزش کارگری سراسر کشور هستیم. صنودق بازنشستگی نیز با راه اندازی خانه های امید در پی ایجاد نشاط بین قشر کارگران بازنشسته می باشد که از اقدامات ارزشمندی است که ما از آن حمایت می کنیم.

وی افزود: ما در تلاش هستیم که امسال یک ردیف بودجه مشخصی برای فدراسیون ورزش کارگری به تصویب سازمان برنامه و بودجه برسانیم.ورزش در کشور ما محجور واقع شده و متاسفانه فدراسیون ورزش کارگری در بین سایر فدراسیون ها محجوریت بیشتری دارد.ما امیدوار هستیم که بتوانیم در سال جدید تا حدودی با ایجاد درآمد برای فدراسیون و هیئت ها مشکلات آنها را مرتفع سازیم.

در ادامه اجلاس از هیئت های برتر سراسر کشور تقدیر بعمل آمد که هیئت استان های اصفهان، تهران و کرمان به ترتیب توانستند عناوین اول تا سوم را به خود اختصاص دهند.

همچنین از انجمن های برتر نیز تقدیر بعمل آمد که انجمن کشتی، کوهنوردی و فوتبال بعنوان انجمن های برتر ورزش کارگری مورد تقدیر قرار گرفتند.

دکتر هومن بهمن پور مشاور معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان محیط زیست با ارائه گزارش موضوعی در خصوص آلاینده های محیط زیست و گونه های جانوری در حال انقراض پرداخت.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز