خبرگزاری کار ایران

اخراج سرمربی ما ناعادلانه بود

مربی الوحده:برای برد آمده بودیم

asdasd
کد خبر : ۴۸۷۳۵۰

مربی تیم فوتبال الوحده امارات اخراج سرمربی مکزیکی این تیم در دیدار مقابل پرسپولیس را ناعادلانه توصیف کرد.

به گزارش ایلنا،خوان آریباری کمک‌مربی تیم فوتبال الوحده  بعد از شکست تیمش مقابل پرسپولیس در نشست خبری گفت: به پرسپولیس و الهلال برای صعود به مرحله بعد تبریک می‌گویم. از ابتدا نیز می‌دانستیم که بازی آسانی برای ما نخواهد بود مخصوصا پرسپولیسی‌ که از حمایت هوادارانش برخوردار است. ما برای برد به میدان آمده بودیم زیرا فقط برد به درد ما می‌خورد تا بتوانیم به مرحله بعد صعود کنیم. اما بازی سختی شد. دیدید که کارمان سخت بود، خیلی زود دو گل خوردیم، اما توانستیم جبران کنیم. با این حال برای پیروزی کار سختی داشتیم و دو گل دیگر دریافت کردیم.

وی بیان کرد: می‌خواهم نکته‌ای را اضافه کنم اینکه از ابتدای بازی و از زمانی که بازیکنان ما در حال گرم کردن بودند هواداران پرسپولیس خیلی ناراحت و عصبانی بودند و اشیای مختلفی را به زمین پرت کردند و دلیل اینکه مربی ما اخراج شد این بود که شروع به بحث با داور کرد که این به خاطر این بود که ما به عنوان تیم مهمان سعی کردیم اعتراض کنیم.به نظر من تصمیم به اخراج سرمربی ما عادلانه نبود. مربی ما فقط به رفتار هواداران اعتراض داشت و هدفش محافظت از نیمکت‌نشینان ما بود.

وی در پاسخ به سوال خبرنگاری که پرسید آیا سنگ انداختن هواداران پرسپولیس نوعی جنگ روانی از سوی آگیره بوده اظهار کرد: شما می‌توانید تکرار بازی را ببینید. سکه و سنگ به سوی تیم ما پرتاب شد. تنها تقاضای ما امنیت برای تیم خود بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز